Gå til innhold

Svineinfluensavaksinen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen her som har noen bivirkninger etter denne vaksinen? Jeg lurer på om jeg har fått noen. Leamus i hele kroppen, i ti mnd. Det begynte ca ett år etter vaksinasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje som eg er klar over... Men eg veit ikkje hva seine bivirkninger man kan få ved den då..?

Skrevet (endret)

Er det noen her som har noen bivirkninger etter denne vaksinen? Jeg lurer på om jeg har fått noen. Leamus i hele kroppen, i ti mnd. Det begynte ca ett år etter vaksinasjon.

Jeg har ikke og kjenner heller ingen som har fått bivirkninger etter denne vaksinen.

Mener legene at det kan være en forklaring på problemene dine?

Endret av Brunhilde
  • Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Leamus i kroppen er et av symptomene på vaksinen om man skal tro svenske forskere.

Der har ganske mangr fått alvorlige bivirkninger, bl.a. skjelvinger

Men jeg ville sjekket med legen, for det kan være mye annet også

Skrevet

Jeg har vært hos legen. Tatt mr av hode og rygg, emg og spinalpunksjon, samt mange andre blodprøver. De finner ingenting. Har du en link til det med at leamus er en bivirkning?

Gjest Consensio
Skrevet

Nei, jeg sitter på iPhonen så det er vanskelig å finne og legge ut linker.

Skrevet

Ok, men viss du får mulighet til det? Er veldig interesser i det, da dette plager vettet av meg..

Skrevet

Jeg fant en lenke her da jeg søkte sånn i full fart, kanskje den kan hjelpe deg. Jeg vet at det er fryktelig ubehagelig å ha det slik du har det, og jeg håper du finner en løsning!

Lenke.

Gjest Consensio
Skrevet

Ok, men viss du får mulighet til det? Er veldig interesser i det, da dette plager vettet av meg..

Det kan være mye annet også da.

Jeg sliter med krampelignende følelser i kroppen, skjelvinger osv og jeg har ikke tatt denne vaksinen, men har det pga sykdommen min

Så sjekk deg hos legen

Kan se om jeg finner den linken i kveld når jeg er hjemme...om jeg husker det da

Skrevet

Ja, jeg har sjekket meg grundig, de finner absolutt ingenting...

Skrevet

Jeg har vært hos nevrolog til to undersøkelser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...