AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Noen som har forsøkt dette mot depresjon, og har det funket? Litt? Mye? Nå tenker jeg på på slik en du kan få kjøpt å ha til hjemmebruk. Legen min foreslo dette for meg, og sier at det er bevist at det funker. Men jeg ville bare høre om noen her har forsøkt det.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Har hatt det på jobb og begynt i september og brukt lampa utover hele høste og elsket den lampa. Helt gull.
Becka Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 (endret) Ah, så flott! Vet du hvor mye de ligger på i pris ca? Var du deprimert fra før? Eller har tendens til å bli det i mørketiden? ( om jeg får spørre ) Vurderer selv å kjøpe en sånn! Endret 22. desember 2011 av Becka
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Det er vel hovedsaklig de som har vinterdepresjon som får effekt av slikt.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Det er vel hovedsaklig de som har vinterdepresjon som får effekt av slikt. Jeg vet ikke helt om jeg har vinterdepresjon eller ei, men jeg hadde det i allefall på samme måte i fjor, og fikk det i år. Jeg er deprimert, men om det er kun pga mørke, vel, det er nok ikke! Men jeg er villig til å prøve alt som kan hjelpe, om så bare litt.
Gjest Apophis Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Svigermor har ei sånn lampe, det funker på ho.
otilie Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 funka ikke for meg. jeg skulle skru den på med en gang jeg våkna om morgenen. Men det endte jo alltid opp med at jeg aldri skrudde den på og fortsatte å sove. Innimellom dro jeg den med ned til frokostbordet, men den irriterte meg bare..... så jeg slutta å ta den med ned... så vi kasta bort 3-4000 kr på den.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå