Gå til innhold

Billig vaskemaskin


stuttbokså

Anbefalte innlegg

Hei. Vaskemaskinen vår har tatt kvelden, så vi trenger en ny. Vi er begge studenter, så vi kan ikke bruke tusener på ny. Vi kan ikke gå over 4000kr. Noen som har erfaringer med noen av de på linken, eller andre i prisklassen?

På forhånd takk!

http://www.elkjop.no/catalog/hvitevarer/no_vaskemaskin/vaskemaskin?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevel2%3Ddi0KeQuv8BUAAAEnXDZ94OGk%26online%3D1%26%40Sort.ProductListPrice%3D0%26ProductListPrice%3D%3C%204000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempefornøyd med min Electrolux. Ikke helt sikker på om det er den samme som i linken din, men det er i alle fall omtrent de samme spesifikasjonene.

Har forresten hørt veldig mye dårlig om Candy og Gorenje. Men jeg er ikke vaskemaskinekspert, så jeg kan ikke forklare deg hva som ikke er bra med dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Røyskatt*

Jeg har hatt forløperen til de to whirlpoolene, og kan vel si at det er ett ganske bra merke. Maskinen holdt i åresvis. Er også oppvokst med en billig whirlpool, og den holdt vel i nærmere ti år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Finnes Zanussi lenger? Jeg kjøpte en slik da jeg flyttet hjemmefra for ti år siden, og jeg har i alle fall aldri hatt problemer med den. Mener den var billig.

Som regel funker det jo like bra, det er støynivå og sånt som kan være verre en dyrere maskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Røyskatt*

Finnes Zanussi lenger?

Den finnes :) Vi kjøpte en for tre år siden. Fantastisk maskin, selv om jeg sikler etter en Miele en vakker dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...