Gå til innhold

Mengde energidrikk per voksen person.

Fremhevede innlegg

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Finnes det en grense på hvor mange dager på rad man kan/bør drikke energidrikker som voksen? Sukkerfrie energidrikker.... Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

du dør ikke om du drikker det hver dag i hvertfall...

men man blir fort avhengig!! - på et mye verre nivå enn man blir av kaffe...

jeg har 2 kompiser som drikker energidrikker som bare rakkern!

de måå ha 5 sånne halvlitere hver dag, hvis ikke så får de skikkelig abstinenser og vondt i hodet. det er ikke noe gøy å se dem sånn- og ettet å ha gjort det, vil jeg faktisk sammenlikne energidrikker med heroin!

en dag ville han ene skjeke hvor mange burn som gikk med på en dag om han drakk det når han ville, istedenfor å ikke overgå 5 stk. det endte med at han drakk 13 stykker...det ble en laaang dag!

men jeg tror ikke det er falig i det hele tatt å drikke det i blandt da... det er nok lurt å ikke drikke flere på en dag ihvertfall! For det er dyrt å være avhengig av dem!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet (endret)

Jeg drikker aldri flere på en dag, men jeg bør nok minimere antallet per uke likevel. Det har blitt mye av det i det siste, så jeg tror du har rett i at det er vanedannende.

Endret av fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg tror ikke det er sånn kjempefarlig, men man kan få bivirkninger og noen er mer ømfintlige enn andre. Jeg får hodepine, hjertebank og blir skjelven av én 0,33, så jeg holder meg lett unna i alle fall.

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg drikker aldri flere på en dag, men jeg bør nok minimere antallet per uke likevel. Det har blitt mye av det i det siste, så jeg tror du har rett i at det er vanedannende.

mmhm...hva skjer om du ikke drikker noe på et par dager da?

da kan jeg tenke meg du føler det slik som om andre som ikke pleier å drikke noe koffein føler seg om de drikker 3 kopper vanlig kaffe..altså hjertebank, skjelven og gennerelt uvelhet..

Skrevet

Sukkerfri energidrikk, det er jo ikke mulig...hva kommer energien i drikken fra da? Fett eller proteiner?

Gjest NozMonster
Skrevet

Sukkerfri energidrikk, det er jo ikke mulig...hva kommer energien i drikken fra da? Fett eller proteiner?

det er jo ikke selve sukkeret du blir hyperaktiv av :ler:

man blir jo ikke like hyper av brus som av energidrikker...

de innholder koffein lille kjære deg :) mye koffein!

det blir man hyperaktiv av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...