AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #1 Skrevet 22. desember 2011 Jeg har blitt kjent med en gutt som jeg begynner å få følelser for. Har nettopp blitt venn med ham på facebook, og har lagt merke til at han har veldig mange jentevenner. Er det noen grunn til å være skeptisk?
Leksie Skrevet 22. desember 2011 #2 Skrevet 22. desember 2011 Nei? Kjæresten min har omtrent bare jentevenner.
Steinar40 Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Ja, selvfølgelig skal man være skeptisk. Det er et av livets viktigste leveregler. Tro på julenissen blir bare dumt. 5
Eudyptula Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 Som alltid når man treffer nye potensielle kjærester: Still med et åpent sinn og la tvilen komme "tiltalte" til gode, men ikke gi ham hele deg selv før du er blitt bedre kjent med ham og bedre kan vurdere hvorvidt det er grunn til å være mistenksom. 3
Gjest Bomullsdott Skrevet 22. desember 2011 #5 Skrevet 22. desember 2011 Jeg forstår ikke helt problemet. Det har vel ingenting å si om det er jenter eller gutter. Det er vennene hans. Det er ikke sånn at man er tent på alle av det motsatte kjønn. Jeg har mange guttevenner på facebook: bare èn av dem er jeg forelsket i. Og jeg har aldri gjort noe seksuelt med noen av dem. Fordi man har mange venner av det motsatte kjønn, gjør det deg ikke automatisk til en drittsekk. Jeg trives mye bedre med gutter enn med jenter. En gutt i klassen min trives mye bedre med jenter, og har bare jentevenner. Men han er verdens snilleste fyr. 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #6 Skrevet 22. desember 2011 Det spiller da vel ingen rolle? Jeg er mann, har 220 venner på Facebook og 85 av disse er damer/jenter. Mener du å påstå at slike som meg er dårlige kjærester fordi vi har venner av begge kjønn? 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 Jeg er mann og har nesten 300 venner på facebook. Kan telle antall menn på to hender. Jeg har samboer og to barn. I den jobben jeg har så er det neste bare dere jenter som jobber i. Så jeg tror du trenger ikke å bekymre deg, men er du i tvil så 1 se hvor de kommer fra i verden og få en oversikt eller 2 Er du veldig i tvil så ville jeg spurt på en fin måte hvorfor han har så mange damevenner.
superia Skrevet 22. desember 2011 #8 Skrevet 22. desember 2011 Ja, selvfølgelig skal man være skeptisk. Det er et av livets viktigste leveregler. Tro på julenissen blir bare dumt. Hærlig, Steinar
akuaku Skrevet 23. desember 2011 #9 Skrevet 23. desember 2011 Hadde ikke tenkt no særlig om det, annet enn hvis det var masse glamourmodeller der. Også kan det jo hende du i fremtiden må på mange kafébesøk med disse jentene, men foruten dette er det jo ikke sånn at man har venner av bare ett kjønn.
hulaboer Skrevet 23. desember 2011 #10 Skrevet 23. desember 2011 Jeg har blitt kjent med en gutt som jeg begynner å få følelser for. Har nettopp blitt venn med ham på facebook, og har lagt merke til at han har veldig mange jentevenner. Er det noen grunn til å være skeptisk? Singel gutt med mange jentevenner? Nei, nå står ikke verden til påske... 1
Gjest BamseB Skrevet 28. desember 2011 #11 Skrevet 28. desember 2011 Er ikke nødvendigvis en bakdel det
Gjest Elissima Skrevet 28. desember 2011 #12 Skrevet 28. desember 2011 Trenger ikke bety noe. Men jeg hadde vært skeptisk, siden de jeg kjenner som har veeeldig mange venner på facern (500+) er players og liker å vise fram hvem de har ligget med etc til vennene sine. Men kommer an på personen også, virker han snill og seriøs med deg så er jo det et bra tegn
Ellevill Skrevet 28. desember 2011 #13 Skrevet 28. desember 2011 (endret) Jeg har blitt kjent med en gutt som jeg begynner å få følelser for. Har nettopp blitt venn med ham på facebook, og har lagt merke til at han har veldig mange jentevenner. Er det noen grunn til å være skeptisk? Du må tulle. Jeg har masse menn på min FB-liste og hvis en potensiell kjæreste hadde funnet det truende, hadde jeg synes at han var rimelig teit. Alvorlig talt! Ja, selvfølgelig skal man være skeptisk. Det er et av livets viktigste leveregler. Tro på julenissen blir bare dumt. Hvorfor det? - altså ikke i henhold til julenissen, men med hensyn til å være skeptisk. Endret 30. desember 2011 av MissStiles 1
Steinar40 Skrevet 28. desember 2011 #14 Skrevet 28. desember 2011 Hvorfor det? - altså ikke i henhold til julenissen, men med hensyn til å være skeptisk. Hvorfor skal man tro på folk som man ikke kjenner når man vet at mange folk ikke er til å stole på?
Ellevill Skrevet 28. desember 2011 #15 Skrevet 28. desember 2011 Hva mener du egentlig? Mener du hun skal være skeptisk fordi hun ikke kjenner ham eller fordi han har mange jentevenner på FB?
Steinar40 Skrevet 28. desember 2011 #16 Skrevet 28. desember 2011 Hva mener du egentlig? Mener du hun skal være skeptisk fordi hun ikke kjenner ham eller fordi han har mange jentevenner på FB? Begge deler. Og med begge faktorer tilsammen så blir det ekstra god grunn til skepsis.
Gjest KateW Skrevet 28. desember 2011 #17 Skrevet 28. desember 2011 Jeg hadde blitt mer skeptisk til en mann som ikke hadde jentevenner på face. 5
Nabokona Skrevet 28. desember 2011 #18 Skrevet 28. desember 2011 Kommer litt an på hvem disse vennene er. Er det gamle klassekamerater, studievenner, kollegaer på jobben eller andre naturlige venner, eller er det folk han har lagt til etter å ha møtt de på fest? Tror du vil få svaret når du blir litt mer kjent med ham. Hvordan han oppfører seg mot andre jenter når dere er sammen e.l.
Steinar40 Skrevet 28. desember 2011 #19 Skrevet 28. desember 2011 Jeg hadde blitt mer skeptisk til en mann som ikke hadde jentevenner på face. Merkelig innstilling.
Ellevill Skrevet 28. desember 2011 #20 Skrevet 28. desember 2011 Begge deler. Og med begge faktorer tilsammen så blir det ekstra god grunn til skepsis. Så hvis du har FB-konto, så legger ikke du til jenter i tilfelle en fremtidig kjæreste ikke vil like det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå