Gå til innhold

Han har mange jentevenner på facebook..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en gutt som jeg begynner å få følelser for. Har nettopp blitt venn med ham på facebook, og har lagt merke til at han har veldig mange jentevenner. Er det noen grunn til å være skeptisk? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei? Kjæresten min har omtrent bare jentevenner.

Skrevet

Ja, selvfølgelig skal man være skeptisk.

Det er et av livets viktigste leveregler.

Tro på julenissen blir bare dumt.

• Liker 5
Skrevet

Som alltid når man treffer nye potensielle kjærester: Still med et åpent sinn og la tvilen komme "tiltalte" til gode, men ikke gi ham hele deg selv før du er blitt bedre kjent med ham og bedre kan vurdere hvorvidt det er grunn til å være mistenksom.

• Liker 3
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Jeg forstår ikke helt problemet.

Det har vel ingenting å si om det er jenter eller gutter. Det er vennene hans. Det er ikke sånn at man er tent på alle av det motsatte kjønn. Jeg har mange guttevenner på facebook: bare èn av dem er jeg forelsket i. Og jeg har aldri gjort noe seksuelt med noen av dem.

Fordi man har mange venner av det motsatte kjønn, gjør det deg ikke automatisk til en drittsekk.

Jeg trives mye bedre med gutter enn med jenter. En gutt i klassen min trives mye bedre med jenter, og har bare jentevenner. Men han er verdens snilleste fyr.

• Liker 2
Skrevet

Det spiller da vel ingen rolle?

Jeg er mann, har 220 venner på Facebook og 85 av disse er damer/jenter. Mener du å påstå at slike som meg er dårlige kjærester fordi vi har venner av begge kjønn? :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mann og har nesten 300 venner på facebook. Kan telle antall menn på to hender. Jeg har samboer og to barn. I den jobben jeg har så er det neste bare dere jenter som jobber i. Så jeg tror du trenger ikke å bekymre deg, men er du i tvil så 1 se hvor de kommer fra i verden og få en oversikt eller 2 Er du veldig i tvil så ville jeg spurt på en fin måte hvorfor han har så mange damevenner.

Skrevet

Hærlig, Steinar :)

Skrevet

Hadde ikke tenkt no særlig om det, annet enn hvis det var masse glamourmodeller der.

Også kan det jo hende du i fremtiden må på mange kafébesøk med disse jentene, men foruten dette er det jo ikke sånn at man har venner av bare ett kjønn.

Skrevet

Jeg har blitt kjent med en gutt som jeg begynner å få følelser for. Har nettopp blitt venn med ham på facebook, og har lagt merke til at han har veldig mange jentevenner. Er det noen grunn til å være skeptisk? :sjenert:

Singel gutt med mange jentevenner? Nei, nå står ikke verden til påske...

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Trenger ikke bety noe. Men jeg hadde vært skeptisk, siden de jeg kjenner som har veeeldig mange venner på facern (500+) er players og liker å vise fram hvem de har ligget med etc til vennene sine.

Men kommer an på personen også, virker han snill og seriøs med deg så er jo det et bra tegn :)

Skrevet (endret)

Du må tulle.

Jeg har masse menn på min FB-liste og hvis en potensiell kjæreste hadde funnet det truende, hadde jeg synes at han var rimelig teit. Alvorlig talt!

Hvorfor det?

- altså ikke i henhold til julenissen, men med hensyn til å være skeptisk.

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor det?

- altså ikke i henhold til julenissen, men med hensyn til å være skeptisk.

Hvorfor skal man tro på folk som man ikke kjenner når man vet at mange folk ikke er til å stole på?

Skrevet

Hva mener du egentlig? Mener du hun skal være skeptisk fordi hun ikke kjenner ham eller fordi han har mange jentevenner på FB?

Skrevet

Hva mener du egentlig? Mener du hun skal være skeptisk fordi hun ikke kjenner ham eller fordi han har mange jentevenner på FB?

Begge deler.

Og med begge faktorer tilsammen så blir det ekstra god grunn til skepsis.

Skrevet

Jeg hadde blitt mer skeptisk til en mann som ikke hadde jentevenner på face.

• Liker 5
Skrevet

Kommer litt an på hvem disse vennene er. Er det gamle klassekamerater, studievenner, kollegaer på jobben eller andre naturlige venner, eller er det folk han har lagt til etter å ha møtt de på fest? Tror du vil få svaret når du blir litt mer kjent med ham. Hvordan han oppfører seg mot andre jenter når dere er sammen e.l.

Skrevet

Jeg hadde blitt mer skeptisk til en mann som ikke hadde jentevenner på face.

Merkelig innstilling.

Skrevet

Begge deler.

Og med begge faktorer tilsammen så blir det ekstra god grunn til skepsis.

Så hvis du har FB-konto, så legger ikke du til jenter i tilfelle en fremtidig kjæreste ikke vil like det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...