Gå til innhold

Hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et dilemma.. har telefonangst, bor på landet uten bil og buss går sjelden. tørr ikke ringe legen! Håper på å få svar her av snille KG-brukere som har peiling på hva det kan være og om dere synes jeg må komme meg til legen.

Jeg har et par måneder hatt vibrering forskjellige steder i magen, men også ellers på kroppen. varer et par sekunder. og øverst på magen er det kjempehardt (nesten imellom puppene).

Og når jeg rører der så må jeg nesten spy. Det har blitt en stor hard kul der (og da snakker jeg om at det ser ut som om jeg har en ekstra mage over den andre. ser ut som om den skal eksplodere! ser ut som om hjertet er plassert midt på magen og skal til å hoppe ut. sitter nå med vondt i ryggen og er kvalm. har følt meg dårlig alle disse månedene med kvalme, vondt i hodet, luft i magen, rumling,slapphet og vibrering! og nå denne rare vonde kulen på magen? har vært der i 2 uker ca. :hakeslepp: Har du hatt dette før? Hva tror du at det kan være? Julequiz!

Tusen takk for alle svar :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid i 6-7 måned?

Haha.. tror nok ikke det!

Ts

Skrevet

Jeg vet dessverre ikke hva det er, men jeg skjønner at du må til lege.

Vær så snill å kom over angsten din og oppsøk legevakten .

Skrevet

Hos min lege kan jeg bestille en time hos legen med sms.

Har ikke din lege tilbudet så få en venn/familie til å bestille time for deg og ev. bli med deg.

Skrevet

Kan du ikke få noen til å ringe å bestille legetime for deg? Noen legekontor har mulighet for timebestilling over internett eller sms, men det gjelder vel time til fastlege og ikke til vakthavende.

Skrevet

Eg lider også av telefonskrekk, men om det var meg hadde eg kvinnet meg opp fort som fy og ringt til legen for det høres virkelig ikkje bra ut! :sjenert:

Skrevet

jeg visste ikke at det gikk an å bestille over internett/sms jeg,

Skal sjekke ut om det er mulig her jeg bor.

Kan nok også få noen til å bestille for meg også. Tenkte ikke så langt faktisk, flaut :sjenert: Takk for svar :)

ts

Skrevet

Tuller du?

Hatt det dårlig i fleremåneder? Kom deg til legen! Dette minner om svulst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...