Gå til innhold

Trang


Loca

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg er trang eller ikke. Får liksom 4 fingre inn, men prøver å få det større.. Gjør vondt. Hvordan vet man om man er trang? Skal snart ha sex, og hvordan gjør man så han får stå, men ikke kommer.. Og hvilken stilling er anbefalt? Hva liker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde ikke prøve å utvide det, veldig mange menn liker at det er trangt, og tror det er deiligst for damen også.

Det er ikke så vanskelig å få en mann til å få stå. Tease han, sug han, kline/tungekyss, beføl han, runk han.

Han burde ha erfaring nok til å ikke komme med en gang av bare det. :)

Ang. stillinger, så synes jeg personlig at doggy er veldig deilig, og også en stilling der damen ligger med bena oppover, og hviler de mot mannen skuldre, og han ligger over(som i misjonær nesten). Når du har benene opp da får han mer plass og kommer lenger inn, derfor er det veldig deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Vet ikke om jeg er trang eller ikke. Får liksom 4 fingre inn, men prøver å få det større.. Gjør vondt. Hvordan vet man om man er trang? Skal snart ha sex, og hvordan gjør man så han får stå, men ikke kommer.. Og hvilken stilling er anbefalt? Hva liker dere?

Hvis du får inn fire fingre i skjeden, er du ikke trang. Det er min mening.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du konsentrerer deg om å ha sex med noen du liker, stoler på og har følelser for, bliver det mye bedre end om du lurer på om du er trang og han er kåd nok, og om alt er "riktig" teknisk.

Det er min mening.

(Hvorfor er de unge idag så opptatt av alt det tekniske, på bekostning av følelser, hengivenhed og tillid? Jeg rister på hovedet, og er glad for å være født i tidlig precambrium....)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. stillinger, så synes jeg personlig at doggy er veldig deilig, og også en stilling der damen ligger med bena oppover, og hviler de mot mannen skuldre, og han ligger over(som i misjonær nesten). Når du har benene opp da får han mer plass og kommer lenger inn, derfor er det veldig deilig.

Stillinger er veldig individuelt, de AB nevner her er kun smertefulle for min del. Man må bare prøve seg frem. Det er ingen som forventer veldig avanserte ting de første gangene.

Gutter flest får stå bare man ser på dem. Har han ikke hatt sex før er vel faren størst for at han kommer for fort, ikke at han ikke får den opp.

Ellers enig med Giacomo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får kun inn en finger og jeg får hele tiden høre at jeg er trang. Kan ikke fatte og begripe hvordan det er mulig å få inn 4 i det hele tatt så da er du sikkert ikke så trang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama min er litt trang vil jeg si. Fingrer hun med både 1 og 2 fingre. Kommer litt an på fra dag til dag. Og av å til går det med 3 og 4, men det gjør som regel vondt for hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøv å utvid fitta de, jeg og mange andre gutter liker det trangest mulig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg er trang eller ikke. Får liksom 4 fingre inn, men prøver å få det større.. Gjør vondt. Hvordan vet man om man er trang? Skal snart ha sex, og hvordan gjør man så han får stå, men ikke kommer.. Og hvilken stilling er anbefalt? Hva liker dere?

er du gammel? Hvis du er redd for at du er for vid, burde du trene knipemuskelen :)

"Hvilken stilling er anbefalt?" Er det første gangen du har sex? Så ta det rolig. Misjonær, er en klassiker. Hvis det er første gangen din, så ikke prøv alt mulige slaks stillinge. det er bare kleint, det må komme naturlig på en måte.

Å han klarer sikkert å få stå helt av seg selv. Å dette med å komme, må han nesten kontrolere litt selv. Men du kan jo hjelpe på med å ta det ganske rolig.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...