Gå til innhold

Rettskommisjonen - Blir det dissens, blir det kaos!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innad i den rettsmedisinske kommisjonen ble det advart mot at uenigheter kunne skape kaotiske tilstander. Selv om flere medlemmer var kritiske, kom ingen bemerkninger til Breivik-rapporten med i vurderingen til retten.

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7926498

Dette vil jeg si er temmelig skandaløst. Hvordan kan man forholde seg til noe slikt og ikke kreve mer? Disse få psykiaterne i denne saken har en vanvittig makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tro på kommisjonen før men nå er jeg ikke så sikker lenger.

Men som det kom frem av reportasjen på NRK så var det en som mente at abb hadde en autistisk diagnose og ikke paranoid schizofren. Ei som mente han var sykere en det som kom frem i rapporten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tro på kommisjonen før men nå er jeg ikke så sikker lenger.

Men som det kom frem av reportasjen på NRK så var det en som mente at abb hadde en autistisk diagnose og ikke paranoid schizofren. Ei som mente han var sykere en det som kom frem i rapporten

Psykiatrien virker ikke som en særlig stueren "behandlingsform" noe denne saken viser. Hvorfor ikke benytte kliniske psykologeri stedet som faktisk er eksperter på dette området ?

Jeg leste i dag om en person som hadde vært i psykiatriens klør i mange år. Samme dag som han ble løslatt drepte han igjen. Den såkalte "behandlingen" hadde ikke hjulpet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...