Serenity88 Skrevet 22. desember 2011 #1 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei hei! Da har man gått hen og blitt gravid med nr. 2, og det i perfekt tid til barnehagestart *hoho* Var siste sjanse før alt ville blitt stengt *fnis* Foreløpig menstermin er 13. august, og vi gleder oss masse! Selv om den kommende storebroren kanskje ikke helt har forstått omstendigheten, for han ler og sier "Neeeeeieeee...." hver gang vi sier det er baby i magen til mamma Juleklem til alle lesere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 28. desember 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 28. desember 2011 Da var selve julefeiringen over, en syk en sådan for oss voksne og småen er frisk som en fisk som vanlig! Ingenting biter på den fyren Vi fikk masse fint, og vi delte nyheten med nærmeste familie (de hadde skjønt det fordi jeg alltid drikker øl/vin til mat om jeg kan ). Koselig! Sånn rent bortsett fra omgangsyke er formen fabelaktig, "endelig" blitt litt trøtt, men håper det forsvinner snart, ingen kvalme eller vondter. Jeg er veldig overrasket over at det ikke er tegn til bekkenløsning enda, jeg som slet så mye forrige gang, så dette kan vi like! Èt par kjipe symptom har kommet da, kviser(?!?) og hudormer (f****n!) og superhormonell, gråter av alt! Så både litt likt, og litt ulikt som med småen. Jeg holder fortsatt en knapp på gutt, men hadde jo vært like koselig med en lillesøster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2011 #3 Del Skrevet 31. desember 2011 Gratulerer! Godt nytt år! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 2. januar 2012 Gratulerer! Godt nytt år! Mvh Yvonne Tusen takk, og godt nytt år til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 2. januar 2012 Kvalm...kvalm...kvalm... Yay... Det var den jula! Ned 2 kilo og dårlig form. Startet med omgangsyken hos både E og meg, småen slapp heldigvis unna, men kvalmen har bare bestemt seg for å bli Jeg MÅ bli bedre snart, hvem blir først kvalm i uke 7 liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. januar 2012 #6 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) kan jo hende butikken åpner igjen :gjeiper: gratulerer! Endret 2. januar 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. januar 2012 #7 Del Skrevet 2. januar 2012 Gratulerer så mye! Håper du føler deg bedre snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 2. januar 2012 Takk Synes synd på meg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. januar 2012 #9 Del Skrevet 2. januar 2012 Gratulerer så mye med spiren i magen Hos meg kom kvalmen i uke 8, og holdt seg på plass til uke 15-16. Håper du slipper det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grapefrukt Skrevet 3. januar 2012 #10 Del Skrevet 3. januar 2012 Så kjempe spennende med ny baby Serenity! Og godt nytt år! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 15. februar 2012 #11 Del Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer så mye med en ny liten en på vei! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 15. februar 2012 #12 Del Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 #13 Del Skrevet 3. mars 2012 Her var du jo vennen! Gratulere så mye som gravid igjen! Blir spennende å følge med deg fremover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. mars 2012 #14 Del Skrevet 3. mars 2012 Du må oppdatere dagboka di oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #15 Del Skrevet 3. mars 2012 Du må oppdatere dagboka di oftere I knoooow... Shame on me! Har bare vært så mye... Ny jobb, mye skole, kvalm og influensa :/ Men, jeg er frisk igjen! Hurra! Og ikke kvalm lenger! Hurra! Så i dag har jeg laget tacopai, og mini i magen digger det tydeligvis for her det masse dytting Ellers gleder vi oss masse til UL neste mandag, jeg tror det blir jente og E tror det blir gutt Og i morgen skal jeg og en venninne på cupcakekurs som hun fikk av meg i julegave! Håper å få noen tips til Js 2-årsdag, tenk lille vennen er 2 år om 8 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. mars 2012 #16 Del Skrevet 3. mars 2012 Skole, barn, jobb og gravid - må være superwoman du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #17 Del Skrevet 4. april 2012 Oppgaveskriving... Gaaaad... Hvorfor valgte jeg økonomi igjen? Fristen nærmer seg faretruende, nøyaktig 4 timer og 39 minutter i skrivende stund. Og hvem begynte på søndag? Jo, det var meg. Så her blir det innlegg i kveld! Alt for å slippe å skrive på oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. april 2012 Forfatter #18 Del Skrevet 4. april 2012 Ferdig, done, finito! Aner ikke om jeg står, men den er levert Og nå har lille frøkna N (yes, navn er funnet) og yes, vi venter ei lita jente, termin 22/8 begynt å sparke for jeg feiret med glass Solo Tenk, vi skal få ei jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. april 2012 #19 Del Skrevet 5. april 2012 Gratulerer med levert oppgave! Gratulerer med jente i magen! Koselig å ha en av hver da! Og god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå