Gyldenløwe Skrevet 22. desember 2003 #21 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg syns du tar dette svært bra! Løwe-helt Løwen er i godt julehumør og lar seg ikke tirre så lett om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. desember 2003 #22 Del Skrevet 22. desember 2003 Lar meg ikke tirre jeg heller. Ble nettopp kalt for bitch i en annen tråd. Syntes bare det ble morsomt. Må være julehumøret, ja. GreenSky - superBitch. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. desember 2003 #23 Del Skrevet 22. desember 2003 Løwen er i godt julehumør og lar seg ikke tirre så lett om dagen. Er det fiskesuppa som gjør deg så glad???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 22. desember 2003 #24 Del Skrevet 22. desember 2003 Og jeg fikk ikke være med Jaja fint at dere koste dere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 22. desember 2003 #25 Del Skrevet 22. desember 2003 Er det fiskesuppa som gjør deg så glad???? Nå er jeg riktignok utrooolig flink til å lage posesuppe, men det er nok litt mer som spiller inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. desember 2003 #26 Del Skrevet 22. desember 2003 Nå er jeg riktignok utrooolig flink til å lage posesuppe, men det er nok litt mer som spiller inn Når du sier det så. Syns du er flink til å pusle om jeg - fortsett med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 22. desember 2003 #27 Del Skrevet 22. desember 2003 Når du sier det så. Syns du er flink til å pusle om jeg - fortsett med det Faller ganske så naturlig, Suz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. desember 2003 #28 Del Skrevet 22. desember 2003 Det tror jeg på! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå