Gå til innhold

Meste du har spilt for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når det kommer til pengespil sånn som lotto f.eks, hva er da det meste du har spilt for? Fikk vite i dag at ei venninne av meg spilte for 840 kroner i går og jeg synes det var litt vel mye. Hun hadde tre rett da og vant vel en 50-lapp eller noe tror jeg.

Spiller til vanlig ikke selv, men det meste jeg noen gang har spilt for er 80 kroner. Da hadde jeg to kuponger i lotto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det meste jeg har spilt for er 4000 dollar i Las Vegas, noe som var en usedvanlig dårlig idè.

...slik som med de fleste spill ;)

Skrevet

Eeeh... Har ikkje vært noe særlig stor på pengespill siden spillmaskinene forsvant. Satser ein hundrings eller tre no som potten har vært så stor og brenner gjerne av ein hundrings eller to på flaxlodd i mnd.

Skrevet

Tipper bare en gang iblant, men tror jeg aldri har tipper for mer en 50kr igangen. Jobbet på kiosk i noen år, ble ofte sjokkert av hvor mye folk tippet. Noen som kom ukentlig og spilte på oddsen for cirka tusen kr hver uke. Eller en annen person som tippet på hest nesten hver dag, for mange hundre kroner hver gang. :nei:

Skrevet

Jeg tømte kontoen min i et engelsk bookmakerfirma, der jeg hadde vunnet jevnt og trutt oppover med småbeløp. Jeg skulle avslutte kontoen og i stedet for å overføre til den vanlige kontoen min, spilte jeg bort 3800 kroner. Jeg satset dem på 5 kamper som hadde gitt en odds på rundt 60... Jeg manglet EN riktig kamp...

Skrevet

Jeg har aldri tapt noen penger på pengespill, bare vunnet. Har vel spilt for bortimot en tusenlapp opp gjennom årene. Har vunnet rundt 20.000.

Skrevet (endret)

Bruker å spille ekstra hver uke og da har jeg to kuponger så da blir det 60,- i uka på meg. Har jo tross alt vunnet over 7000 på ekstra i år, så jeg har fått tilbake pengene med litt renter. :gjeiper:

Det meste jeg har satset på ETT spill må være da jeg bestemte meg for å tømme Betsafe-kontoen min med 90 kroner innpå for å avslutte den. Det gikk ikke helt etter planene og jeg vant 320 kroner, som fremdeles står der... :fnise:

Skrivefeil.

Endret av She_Leiva
Skrevet

Tror ikke jeg har spilt for mer enn 20 kr, eller kanskje 50 på basar med sanitetsforeningen :fnise: Nå hørtes jeg prektig ut, men jeg er bare ikke interessert i spillmaskiner, lotto og tipping.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Har vel levert femukers lotto, og den koster to hundre kroner. Det er det meste jeg har spilt for på en gang. Har vunnet over en halv million en gang, så jeg kan egentlig tippe mye før jeg går i minus.

Skrevet

50 000,- vant 30 000, men de ble borte igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...