AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 som tittelen sier, har danner det seg hyppig et hvitt belegg i underlivet. Kan skrape det bort med fingeren, da smuldrer det opp på en måte. Har normal hygiene, ikke seksuelt aktiv de siste mnd. HAr ikke gått til legen, da det ikke er til plage annet enn belegget. Noen formeninger om hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Mild soppinfeksjon? Andre symptomer?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har alltid hatt tendenser til dette. Bare tørker det vekk når jeg er på toalettet eller vasker det vekk i dusjen.
heal Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Mild soppinfeksjon? Andre symptomer? Ingen andre symptomer, nei. Men det kommer hyppig, er verken sårt eller klør. Kan skrapes lett bort med neglen.
Gjest RompeRusk Skrevet 21. desember 2011 #7 Skrevet 21. desember 2011 (endret) TS her. Lukter ikke heller Sikkert ikke noe unormalt så lenge du ikke har andre symptomer Endret 21. desember 2011 av Sunshine-92
Chord Skrevet 21. desember 2011 #9 Skrevet 21. desember 2011 Sikkert bare vanlig utflod Nå er ikke jeg ts da, men.. Utflod? Som smuldrer opp?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #10 Skrevet 21. desember 2011 Man får alltid et hvitt belegg inni tissen på utsiden av de indre kjønnsleppene. Derfor man må vaske seg i tissen hver dag- Det må gutter også.
heal Skrevet 21. desember 2011 #11 Skrevet 21. desember 2011 Man får alltid et hvitt belegg inni tissen på utsiden av de indre kjønnsleppene. Derfor man må vaske seg i tissen hver dag- Det må gutter også. TS her: vasker meg såklart hver dag, så hygienen er ikke problemet tror jeg. Verken overdreven eller underdreven.
Antlers Skrevet 21. desember 2011 #12 Skrevet 21. desember 2011 Høres ut som smegma (kuk/fitte-ost for å være litt mer direkte). Helt normalt, også for kvinner, men det varierer litt hvor fort vi får det. Noen kan få dette belegget samme dag som de har dusjet, mens for andre kan det ta noen dager. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå