Lykkelitenen Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Jeg skal lage sjokoladekonfekt fylt med myk karamell, men de oppskriftene jeg finner er enten for harde eller så er de lavkarbo/rawfood/kokkosfettbaset. Jeg vil ha deilig myk karamell, men av god gamledags type Noen som har en god oppskrift å dele? Om noen har andre gode oppskrifter til julesnop med sjokolade blir jeg glad for det også, har masse sjokolade som venter på å bli brukt!
Lykkelitenen Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2011 Bumper denne... Noen som vet om jeg kan lage vanlige fløtekarameller og heller la dem koke litt kortere, eventuelt bruke mer fløte?
Lyra Skrevet 23. desember 2011 #3 Skrevet 23. desember 2011 Litt sent nå, men jeg vil tro det funker fint å lage vanlige fløtekarameller og bare koke de mindre.
Lykkelitenen Skrevet 23. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2011 Jeg endte opp med akkuratr det Lagde stor porsjon fløtekarameller og helte det jeg trengte i sjokoladeformene når den hadde perfekt flytende konsist i kuleprøven og hev det hele i kjøleskapet Så kokte jeg resten til vanlige fløtearameller. NAM!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå