Gå til innhold

Er det pms jeg har?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjestpms
Skrevet

Jeg har i 3 dager nå vært litt vanskelig. For kjæresten min. Jeg har plutselig blitt så sjalu og paranoid. Og nå griner jeg igjen, for tredje gang på 3 dager, fordi vi møtte på en gammel flørt av kjæresten min. Jeg føler meg truet av henne, selv om hun er liten og feit. Men han sa "Men hun har en spesiell personlighet da. haha" Jeg vet, tror jeg, at kjæresten min ikke liker henne lenger, men han ble mye gladere i ansiktet etter at vi gikk forbi henne.

Klarer ikke å la vær å tenke på det og blir helt gal. Kjæresten min er på jobb nå og er ikke hjemme før 11. Jeg har ingen venner å finne noe med i dag. Ingen å snakke med heller.

Hater dette!!!!!!!!! Lure rpå om det er pms (fikk mensen i går) eller om jeg faktisk har problemer? Har opplevd dette før.. sliter litt med tillit, men det har liksom vært så bra i disse siste månedene. Så kom det tilbake igjen for noen dager siden.

What to dooo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert bare masse hormoner og at du ikke hadde noen å finne på noe med i dag :) Skal se det blir bedre straks :) Jeg også er sånn, spesielt før mensen (pms), men også litt under mensen. :klemmer: håper det blir bedre fort

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...