Gjest henriett3 Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 (endret) Tiden er inne for å si velkommen til den kjipeste venninnen din, hun som kommer en gang i måneden og som alltid kjører den samme blodige stilen.. Tid for mensen! Hva er det verste som har hendt med deg på grunn av mensen? Jeg kan begynne: Det verste med meg er vel at jeg blødde igjennom på skolen. Heldigvis hadde jeg en bukse i gymbagen, og det var ingen som så det så det gikk bra! Håper noen kommer med noen gode, blodige historier Endret 21. desember 2011 av henriett3
Mayah Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=462002 <-- I denne tråden er det mange morsomme og flaue historier. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Jeg blødde gjennom så det dryppet på gulvet, i et rom med flere mennesker (å joda, alle fikk det med seg). Det FLAUESTE jeg noen ganger har opplevd, og aldri har hatt fantasi til å tro kunne skje!!! Når det skjedde var det en-to timer siden jeg hadde skiftet tampong OG bind. Jeg blødde så mye at jeg vurderte å dra til legen. Hålt på å svime av dagen før. "Heldigvis" har jeg svimt skikkelig av før, så merket det før jeg faktisk svimte av. Men uten om dette så jeg ingen grunn å dra, så dro ikke. Hadde ikke hatt mensen på over 3 måneder (ustabil syklus etter p-pille slutt).. Regner med dette var grunnen til at Tante Rød var så hissig.. Godt er det i alle fall at jeg ikke var 16 år lengre, da hadde jeg vel neppe vist meg ut i offentligheten på 20 år. Krysser anonym på denne uten å nøle! 1
Gjest henriett3 Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Jeg blødde gjennom så det dryppet på gulvet, i et rom med flere mennesker (å joda, alle fikk det med seg). Det FLAUESTE jeg noen ganger har opplevd, og aldri har hatt fantasi til å tro kunne skje!!! Når det skjedde var det en-to timer siden jeg hadde skiftet tampong OG bind. Jeg blødde så mye at jeg vurderte å dra til legen. Hålt på å svime av dagen før. "Heldigvis" har jeg svimt skikkelig av før, så merket det før jeg faktisk svimte av. Men uten om dette så jeg ingen grunn å dra, så dro ikke. Hadde ikke hatt mensen på over 3 måneder (ustabil syklus etter p-pille slutt).. Regner med dette var grunnen til at Tante Rød var så hissig.. Godt er det i alle fall at jeg ikke var 16 år lengre, da hadde jeg vel neppe vist meg ut i offentligheten på 20 år. Krysser anonym på denne uten å nøle! hahaha! Få forferdelig flaut! :gjeiper:
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 (endret) Vet ikke helt hvor flaut, men kjipt var det. Jeg hadde enorme smerter de første årene, og satt denne dagen og ventet på at mamma skulle plukke meg opp og kjøre meg hjem. Mens jeg sitter på en trestamme ved siden av veien, kjører en bil til siden, og en mann jeg aldri har sett før kom ut og bort til meg. Han snakket engelsk, og var veldig bekymret. Sa at jeg så så ulykkelig ut, og ville forsikre seg om at jeg ikke gikk og tenkte på å ta livet av meg. Heh.. Endret 21. desember 2011 av ~Fantabulous_kitten~
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #6 Skrevet 21. desember 2011 Kan ikke folk heller skrive i den originale tråden som fremdeles er aktiv, så slipper vi å ha to tråder om det samme. 1
Gjest henriett3 Skrevet 22. desember 2011 #7 Skrevet 22. desember 2011 Vet ikke helt hvor flaut, men kjipt var det. Jeg hadde enorme smerter de første årene, og satt denne dagen og ventet på at mamma skulle plukke meg opp og kjøre meg hjem. Mens jeg sitter på en trestamme ved siden av veien, kjører en bil til siden, og en mann jeg aldri har sett før kom ut og bort til meg. Han snakket engelsk, og var veldig bekymret. Sa at jeg så så ulykkelig ut, og ville forsikre seg om at jeg ikke gikk og tenkte på å ta livet av meg. Heh.. Skjønner. Kjipt ja. Jeg har heldigvis aldri vært plaget med store smerter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå