Gå til innhold

Frustrasjon...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Må bare få ut litt frustrasjon!

Jeg blir så emosjonell, han gir bare ikke noe respons - når jeg kysser ham "stopper" han kyssene mine med å avslutte med tullekyss på en måte. Han må absolutt se en film/serie til han sovner. HVER KVELD.

Jeg prøver forsiktig og av og til åpenlyst, på sex og han vil bare ikke. Nå er det en uke siden sist, og det blir som regel en gang i uka. Skjønner det når han er trett, men når han starter sent om morgenen eller har fri, synes jeg vi kan kose oss litt.

Er jeg kravstor? Han er 26, jeg er 24. Blir ganske lei meg...

Flere frustrerte?

Kan legge til at jeg virkelig blir lei meg, for meg er det ikke bare at jeg har lyst på sex men også kosen og det å føle seg begjæret og elsket - for meg går det ut over følelsene mine :tristbla:

Endret av nixie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda nixie, dette hørtes ikke bra ut :(

Først og fremst: Hvordan er forholdet deres forøvrig? Har du forsøket å snakke med ham om dette?

Skrevet

Sånn her det her og.. Fader altså. Begynner å føle meg som en desperat gris.

Skrevet

Sånn her det her og.. Fader altså. Begynner å føle meg som en desperat gris.

Samme her. Ser tv og facebook til langt på natt. Og da kan man bare sove hvis man har tenkt seg på jobb. Frustrert.

Skrevet

Dette hørtes kjent ut, men jeg hadde blitt lykkelig om jeg fikk overtalt han 1 gang i uka!

Her er det kansje 1 gang hver 3 mnd.... 2 mnd siden sist nå, og det er utrolig frustrerende!!

Har prøvd å snakke med han, men han sier bare at han er sliten og ikke eier sexlyst lenger:(

Skrevet

Hvis han sitter å ser på film, prøv å begynne å onanere ved siden av han, vis å del din frustrasjon. Er en ting å vite at du er kåt men å se det vill kanskje hjelpe..

Skrevet

Huff sånn var det i forholdet mitt før :/ Men da hadde vi også litt småproblemer i selve folholdet også. Gikk over etter hvert, men er virkelig ikke godt å føle seg konstant avvist :(

Skrevet

Kan det hjelpe å prøve å ha sex tidligere på dagen? Synes også at onani-forslaget var bra. Ikke bare kyss, vis at du MÅ ha han.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hvorfor gidder dere å overtale han til sex? er det ok å ha sex med en som bare gir etter? pakk sakene og gå eller lev med et forhold uten sex

Skrevet

Eller finne deg en elsker og ha god sex :sengekos:

Skrevet

Eller finne deg en elsker og ha god sex :sengekos:

Tar muligens litt for lang tid i dette tilfellet.

Skrevet

Huff dette kunne jeg ha skrevet selv for en stund tilbake :/ Føles skikkelig vondt å bli avvist på den måten. Heldigvis var det bare en fase, og det hjalp at jeg ikke maste på han men lot han komme til meg når han ville :)

Skrevet

Her er det så tørke, at jeg går på veggen. Vi har ikke hatt samleie på over 1 mnd, hatt oralsex en gang for en uke siden. Og vi har ikke vært sammen så lenge, og før dette hadde vi alltid sex flere ganger i uken. Heller ikke noe som har skjedd som kunne vært grunn til tørken.

Og nå har jeg gitt opp å forsøke å få sex, for blir bare så såra nå, for er ikke gøy da man blir avvist for 15 gang.

Skrevet (endret)

Her er det så tørke, at jeg går på veggen. Vi har ikke hatt samleie på over 1 mnd, hatt oralsex en gang for en uke siden. Og vi har ikke vært sammen så lenge, og før dette hadde vi alltid sex flere ganger i uken. Heller ikke noe som har skjedd som kunne vært grunn til tørken.

Og nå har jeg gitt opp å forsøke å få sex, for blir bare så såra nå, for er ikke gøy da man blir avvist for 15 gang.

Jeg er helt enig med deg, Anonym. Jeg var i et forhold for mange herrens år siden der han hadde et MYE lavere behov enn det jeg hadde. Jeg tror det er til en viss grad en stereotyp der det forventes at mannen har større drifter enn det kvinnen har. For meg kjentes det iallefall ekstra ille når jeg ble avvist gang på gang, og ung og uerfaren som jeg var så trakk jeg konklusjonen om at det var meg det var noe galt med. Lang historie kort så gikk det vel opp for meg at dette ikke var tilfellet og jeg sluttet vel mer eller mindre å oppfordre til sex da jeg rett og slett ble så lei av å bli avvist at det er lettere å bare unngå hele episoden.

Forholdet ble omsider slutt og jeg vet at jeg kunne aldri gått tilbake til et forhold der sexen heller mer mot å være et problem enn å være noe å glede seg over.

Endret av AnitaB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...