Orchideae Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 (endret) Jeg sprekker opp på fingertuppene hvert eneste år. Sprekker som er ganske dype og vonde. Har også psoriasis og leste at det var vanlig da. Leste på nett at lapisstift kunne fungere for å få det til å gro fortere? Noen som har andre tips? Det er ømt at jeg sliter med å skrive meldinger på min iPhone. Har på både tommel og pekefinger på høyre hånd, og omtrent hva jeg gjør, gjør vondt.. Er helt desperat etter tips nå! http://www.doktoronline.no/qa/forum/19/qa2419443.html?s=doc.nav2 Og går jeg lapisstift reseptfritt på apoteket? Endret 21. desember 2011 av isodora
Topplue Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har det på samme måte, men vet dessverre ikke om lapisstift kan hjelpe. Kremer med et høyt innhold av allantoin har jeg fått beskjed fra hudlegen at kan hjelpe.
Gjest ticket Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Hva er lapisstift? Sliter med det samme, skulle gjerne hatt løsningen.
Mamma1 Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Pomphylox? Det har jeg, og jeg sprekker som f*** både fingre og i håndflaten. Det som.hjelper meg er ibaril.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #5 Skrevet 21. desember 2011 Har hatt sprekker og eksem på hendene siden jeg var liten, verst på vinteren. Holder meg unna vaskemidler osv, bruker ikke latexhansker (latexallergi) og smører regelmessig hendene. Det jeg synes hjelper best mot sprekkene er å sette plaster på de før de sprekker mer opp. Det er det eneste som funker for meg.
Orchideae Skrevet 21. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2011 Det jeg synes hjelper best mot sprekkene er å sette plaster på de før de sprekker mer opp. Det er det eneste som funker for meg. Skulle gjerne har forbygget det slik om jeg hadde kunnet, men her er plutselig sprekkene der. Kommer over natten. Fikk en salve til sprekkene, og en annen krem hun anbefalte å bruke som håndkrem, men som egentlig var en fet fuktighetskrem. Håper det hjelper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå