AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #1 Skrevet 21. desember 2011 Jeg er fortvilet over at jeg ikke får hjelp i psykiatrien, det er så fryktelig lange ventelister Jeg har en kjent alvorlig psykisk lidelse og har vært mye innlagt det siste året, men likevel forventes det nå at jeg skal gå måneder uten noen form for hjelp i det hele tatt Hvorfor må man vente så lenge når man allerede er inne i systemet?
blubba Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Får du ikke oppfølgning fra der du var innlagt?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Jeg har lov til å ta kontakt med avdelingen på telefon, og jeg kan be om ny innleggelse via fastlege hvis jeg ønsker det. Jeg har fått henvsining til psykolog men det tar kjempelang tid før jeg får time
Gjest MorAase Skrevet 21. desember 2011 #4 Skrevet 21. desember 2011 Det er slik fordi AP som har makten driter en lang f i psykriatiske tilfeller. Forebyggende tiltak er ikke så sexy, så derfor driter AP totalt i forebyggende tiltak. AP og FRP er like elendige når det kommer til forebyggende tiltak for de som sliter mest i samfunnet. Jeg ville sendt brev på brev på brev til de lokale poltikerne og ikek gitt dem fred før de var nødt å ta stilling til det totalt fraværende psykiske helsevernet i Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå