Gå til innhold

The CupCakes treningsdagbok...


The CupCake

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en fulltidsstudent, som studerer på universitetet. Pga stor lesemengde, har jeg lagt treningen på hyllen siden sommerferien. Siden studiestart, har jeg også spist mye mer usunt enn tidligere. Og disse fæle vanene må bort! Først litt om meg selv: jeg er en 20 år gammel jente. Er 1,59 m "høy" og veier 50 kg (21.12.11) Har ikke hatt gode treningsrutiner tidligere, og det skal jeg gjøre noe med nå! Jeg har ikke meldt meg på treningssenter, så store deler av treningen vil foregå hjemme. Har en spinningsykkel, og tredemølle. Men jeg er utrolig glad i dans og aerobic, så det kommer jeg til å holde på med tror jeg. Jeg er ikke så glad i vekta, så jeg kommer heller til å måle meg med malebånd. Sånn, da får jeg bare sette i gang. Håper jeg får noen følgere etterhvert, slik at vi får motivert hverandre og dyttet hverandre ut av stolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har eksamen om ikke så lenge, så det er veldig hektisk nå for tiden. Men skal prøve å få trent i løpet av denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint :) Det er nok lurt å ikke tenke at treningen må ta så lang tid når du har så mye å lese. Bare det.å.gå en.rask tur.hver dag hjelper. Sammenlignet med å trene skikkelig Bare en dag i uka.f.eks., er det.bedre å komme seg ut litt og oftere. Men det er vanskelig.å gjennomføre. Man vil liksom at alt skal være perfekt når man først skal gjøre det. ;).

MEN...er du tykk? på hvilken måte? virker ikke.sånn på.målene du oppgir, men jeg tar kanskje feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider