Gå til innhold

The CupCakes treningsdagbok...


The CupCake

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en fulltidsstudent, som studerer på universitetet. Pga stor lesemengde, har jeg lagt treningen på hyllen siden sommerferien. Siden studiestart, har jeg også spist mye mer usunt enn tidligere. Og disse fæle vanene må bort! Først litt om meg selv: jeg er en 20 år gammel jente. Er 1,59 m "høy" og veier 50 kg (21.12.11) Har ikke hatt gode treningsrutiner tidligere, og det skal jeg gjøre noe med nå! Jeg har ikke meldt meg på treningssenter, så store deler av treningen vil foregå hjemme. Har en spinningsykkel, og tredemølle. Men jeg er utrolig glad i dans og aerobic, så det kommer jeg til å holde på med tror jeg. Jeg er ikke så glad i vekta, så jeg kommer heller til å måle meg med malebånd. Sånn, da får jeg bare sette i gang. Håper jeg får noen følgere etterhvert, slik at vi får motivert hverandre og dyttet hverandre ut av stolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har eksamen om ikke så lenge, så det er veldig hektisk nå for tiden. Men skal prøve å få trent i løpet av denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint :) Det er nok lurt å ikke tenke at treningen må ta så lang tid når du har så mye å lese. Bare det.å.gå en.rask tur.hver dag hjelper. Sammenlignet med å trene skikkelig Bare en dag i uka.f.eks., er det.bedre å komme seg ut litt og oftere. Men det er vanskelig.å gjennomføre. Man vil liksom at alt skal være perfekt når man først skal gjøre det. ;).

MEN...er du tykk? på hvilken måte? virker ikke.sånn på.målene du oppgir, men jeg tar kanskje feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint :) Det er nok lurt å ikke tenke at treningen må ta så lang tid når du har så mye å lese. Bare det.å.gå en.rask tur.hver dag hjelper. Sammenlignet med å trene skikkelig Bare en dag i uka.f.eks., er det.bedre å komme seg ut litt og oftere. Men det er vanskelig.å gjennomføre. Man vil liksom at alt skal være perfekt når man først skal gjøre det. ;).

MEN...er du tykk? på hvilken måte? virker ikke.sånn på.målene du oppgir, men jeg tar kanskje feil :)

Hei :)

Ja, jeg tenker også at det er bedre men mange korte, enn ingenting. Og heller mange korte, enn 1 lang.

Jeg er nok ikke direkte tykk nei. Men har litt rundt magen og hoftene som jeg vil skal bort. Har i en periode spist knekkebrød i stedenfor brød. Og kuttet og smør og melk. Og da fikk jeg en del kommentarer om at jeg hadde gått ned i vekt.

Men jeg har spist en del av det i det siste, og tenker at det kan være en av årsakene til at jeg har lagt litt på meg.

Får vel gjøre en kostholdendring :)

Endret av The CupCake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...