AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Skrevet 20. desember 2011 Når begynte du å få hår på musa, og når begynte du å barbere deg?
Rusken Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Jeg begynte å barbere før jeg fikk hår, jeg Tror det var i fjerde klasse, eller noe sånt. Hadde hørt noe om at håret kom raskere tilbake om man barberte, og da tenkte jeg at "heeey!! " De tok seg god tid da, husker de første hårene kom i sjette klasse. Det var stas, men de fikk ikke bli lenge.. Begynte å barbere i sjuende 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Jeg begynte å barbere før jeg fikk hår, jeg Tror det var i fjerde klasse, eller noe sånt. Hadde hørt noe om at håret kom raskere tilbake om man barberte, og da tenkte jeg at "heeey!! " Ha-ha, det var morsomt
rastløs_89 Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Har hatt hår nedentil så lenge jeg kan huske, tror det kom veldig gradvis. Husker veldig godt første gang jeg barberte - da var jeg 13 år. Og det stakk og klødde sånn at det var mange år til neste gang jeg våget
Viljaa Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Husker ikke, de første håra var ganske beskjedne, tok flere år før det ble noe særlig å snakke om. Var vel en gang på ungdomsskolen at jeg barberte for første gang, men tok noen år før jeg orka å gjøre det fast.
Gjest Levitate Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Husker faktisk ikke.. Plutselig en dag var det bare der. Første gangen jeg barberte meg var jeg kanskje 12 eller noe, bare for å prøve det ut. Det er stress å barbere seg helt, så som oftest blir det bare stussing.
meca Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Fikk hår da jeg var 9 år, og begynte å barbere da jeg var 12
Gjest Eurodice Skrevet 20. desember 2011 #8 Skrevet 20. desember 2011 Jeg var i 8-årsalderen, veldig tidlig ute. På den tiden ante jeg ikke at noen barberte vekk håret nedentil. (Jeg er oppvokst i en liten bygd.) Jeg har aldri vært grepet av hysteriet om å være glattbarbert over hele kroppen, så kjønnshårene fikk være i fred. Det er de fremdeles. Jeg har barbert dem vekk en eneste gang, bare for å prøvd det, men da følte jeg meg så naken og utilpass at det ble med den ene gangen. Jeg stusser og holder det i orden. Jeg har aldri opplevd at noen mann har vært frastøtt av det . 5
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #9 Skrevet 20. desember 2011 Begynte å få mørke hår da jeg var 13-14 år tenker jeg, og da jeg var 18 husker jeg det var en skog! Barbere meg gjorde jeg ikke før jeg va 22, for da fikk jeg meg min første kjæreste
lindex Skrevet 7. januar 2012 #10 Skrevet 7. januar 2012 Jeg begynte å få hår da jeg var ca 12, barberingen begynte jeg med da jeg var 14, tror jeg.
fridr Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 Jeg husker faktisk ikke :gjeiper: Stussa det alltid, likte ikke å ha hår der... Veldig tidlig utviklet i forhold til de andre venninnene... Men jeg begynte å barbere det HELT bort da jeg fikk kjæreste som 15-åring.
Gjest Skitten pique Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 6 klasse og barberte meg i 7-8.
Gjest Bomullsdott Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Begynte å få hårvekst nedentil da jeg var 13-14 år. Da jeg var rundt 15 år var det skog der nede Nå er jeg 17 år og har vært hårete noen år Jeg barberer meg innimellom, men ikke fast. Bare hvis jeg føler for det. Om jeg får kjæreste, kommer jeg nok til å være enda mer nazi med barberhøvelen.
Gjest Skitten pique Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 Begynte å få hårvekst nedentil da jeg var 13-14 år. Da jeg var rundt 15 år var det skog der nede Nå er jeg 17 år og har vært hårete noen år Jeg barberer meg innimellom, men ikke fast. Bare hvis jeg føler for det. Om jeg får kjæreste, kommer jeg nok til å være enda mer nazi med barberhøvelen. Nå vet jeg hvor du tok inspirasjon til brukernavnet fra
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Nå vet jeg hvor du tok inspirasjon til brukernavnet fra
Gjest Bomullsdott Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 Nå vet jeg hvor du tok inspirasjon til brukernavnet fra haha er nok av helt andre grunner, men.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå