Gå til innhold

Når begynte du..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når begynte du å få hår på musa, og når begynte du å barbere deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å barbere før jeg fikk hår, jeg :huh: Tror det var i fjerde klasse, eller noe sånt. Hadde hørt noe om at håret kom raskere tilbake om man barberte, og da tenkte jeg at "heeey!! :lur: "

De tok seg god tid da, husker de første hårene kom i sjette klasse. Det var stas, men de fikk ikke bli lenge.. Begynte å barbere i sjuende ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg begynte å barbere før jeg fikk hår, jeg :huh: Tror det var i fjerde klasse, eller noe sånt. Hadde hørt noe om at håret kom raskere tilbake om man barberte, og da tenkte jeg at "heeey!! :lur: "

Ha-ha, det var morsomt :fnise:

Skrevet

Har hatt hår nedentil så lenge jeg kan huske, tror det kom veldig gradvis. Husker veldig godt første gang jeg barberte - da var jeg 13 år. Og det stakk og klødde sånn at det var mange år til neste gang jeg våget :P

Skrevet

Husker ikke, de første håra var ganske beskjedne, tok flere år før det ble noe særlig å snakke om. Var vel en gang på ungdomsskolen at jeg barberte for første gang, men tok noen år før jeg orka å gjøre det fast.

Gjest Levitate
Skrevet

Husker faktisk ikke.. Plutselig en dag var det bare der. Første gangen jeg barberte meg var jeg kanskje 12 eller noe, bare for å prøve det ut. Det er stress å barbere seg helt, så som oftest blir det bare stussing.

Skrevet

Fikk hår da jeg var 9 år, og begynte å barbere da jeg var 12 :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg var i 8-årsalderen, veldig tidlig ute. På den tiden ante jeg ikke at noen barberte vekk håret nedentil. (Jeg er oppvokst i en liten bygd.) Jeg har aldri vært grepet av hysteriet om å være glattbarbert over hele kroppen, så kjønnshårene fikk være i fred. Det er de fremdeles. Jeg har barbert dem vekk en eneste gang, bare for å prøvd det, men da følte jeg meg så naken og utilpass at det ble med den ene gangen. Jeg stusser og holder det i orden. Jeg har aldri opplevd at noen mann har vært frastøtt av det :) .

• Liker 5
Skrevet

Begynte å få mørke hår da jeg var 13-14 år tenker jeg, og da jeg var 18 husker jeg det var en skog!

Barbere meg gjorde jeg ikke før jeg va 22, for da fikk jeg meg min første kjæreste :rodmer:

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg begynte å få hår da jeg var ca 12, barberingen begynte jeg med da jeg var 14, tror jeg.

Skrevet

Jeg husker faktisk ikke :gjeiper:

Stussa det alltid, likte ikke å ha hår der... Veldig tidlig utviklet i forhold til de andre venninnene...

Men jeg begynte å barbere det HELT bort da jeg fikk kjæreste som 15-åring.

Gjest Skitten pique
Skrevet

6 klasse og barberte meg i 7-8.

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Begynte å få hårvekst nedentil da jeg var 13-14 år. Da jeg var rundt 15 år var det skog der nede :jepp:

Nå er jeg 17 år og har vært hårete noen år ;) Jeg barberer meg innimellom, men ikke fast. Bare hvis jeg føler for det. Om jeg får kjæreste, kommer jeg nok til å være enda mer nazi med barberhøvelen.

Gjest Skitten pique
Skrevet

Begynte å få hårvekst nedentil da jeg var 13-14 år. Da jeg var rundt 15 år var det skog der nede :jepp:

Nå er jeg 17 år og har vært hårete noen år ;) Jeg barberer meg innimellom, men ikke fast. Bare hvis jeg føler for det. Om jeg får kjæreste, kommer jeg nok til å være enda mer nazi med barberhøvelen.

Nå vet jeg hvor du tok inspirasjon til brukernavnet fra :fnise:

Gjest SemperFi
Skrevet

:skratte:

Gjest Bomullsdott
Skrevet

haha :lur::natti:

er nok av helt andre grunner, men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...