AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #1 Del Skrevet 20. desember 2011 Hei! Vår Peugeot 307sw 2007 har fått "innkallelse" til bytte av registerreim. Er det noen som vet ca. pris på dette? Den er ikke gått så veldig langt, ca. 60000km, men man må vel uansett bytte hvert 5. år, eller? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #2 Del Skrevet 20. desember 2011 Den skiftes ved den av de tilfellene som inntreffer først. Dette er noe du må være nøye med at blir gjort ordentlig, hvis ikke risikerer du motorhavari. Det skjedde ganske nylig med meg og det kom på rundt 50.000. Jeg har Volvo så priser på Peugot vet jeg lite om, men det blir nok fort noen tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #3 Del Skrevet 20. desember 2011 Det varierer veldig fra modell til modell, så ta en ringerunde til flere verksteder og gi dem regnr på din bil og spør om pris. Har vært borti alt fra 2.000-20.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 23. desember 2011 #4 Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg betalte 3500,- inkludert jobb. (svart) Golf 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå