sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #21 Skrevet 20. desember 2011 Så fint å høre at du også har slitt med dette problemet, sebastianen! Ble vennene dine imponert da du lot fjertehornet gjalle? Laget prompen din ekko i stua? Jeg skal ta meg en tur på biltema i morgen og se hva jeg kan finne der. Jepp, men dette funka gitt .
Gjest Nils Skrevet 20. desember 2011 #22 Skrevet 20. desember 2011 Virket lyden tiltrekkende på damene også? Merket de at du hadde jukset med en liten biltema-slangebit, og brydde de seg om det om de merket det?
sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #23 Skrevet 20. desember 2011 Virket lyden tiltrekkende på damene også? Merket de at du hadde jukset med en liten biltema-slangebit, og brydde de seg om det om de merket det? nei, damene bryr seg ikke om det, man kan jo uansett ikke fise sammen med damer . men pass på å ta ut slangen dersom du kommer i nærkontakt med en dame .
Gjest Nils Skrevet 20. desember 2011 #24 Skrevet 20. desember 2011 Men hvordan skal jeg da kunne bevise for damene at jeg er en ekte alfahann, om jeg ikke kan imponere dem med en brakfis av en annen dimensjon? Ingen damer blir da videre imponert av lyder type pppfffuuuiiiiiiiii. Jeg forsøkte meg faktisk med en da jeg var ute sist, men damene bare snøftet foraktelig og gikk! Alle vennene mine sier det er derfor jeg ikke har dame; jeg fjerter slike pinglete frøkenfiser og de fiser barske, mandige machopromper!
sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #25 Skrevet 20. desember 2011 Men hvordan skal jeg da kunne bevise for damene at jeg er en ekte alfahann, om jeg ikke kan imponere dem med en brakfis av en annen dimensjon? Ingen damer blir da videre imponert av lyder type pppfffuuuiiiiiiiii. Jeg forsøkte meg faktisk med en da jeg var ute sist, men damene bare snøftet foraktelig og gikk! Alle vennene mine sier det er derfor jeg ikke har dame; jeg fjerter slike pinglete frøkenfiser og de fiser barske, mandige machopromper! aha, nei, når det gjelder damer er det raping som gjelder , lange bråkete raper . Og det er en øvelsesgreie .gjerne så lange at de blir sure og litt våte på slutten . hvis ikke det hjelper kan du dra inn alt slim du måtte ha i deg opp i nesa , så ned i munnen og spytte mandig . Samtidig som du lukker det ene øyet og lener deg mot veggen . 1
Gjest Nils Skrevet 20. desember 2011 #26 Skrevet 20. desember 2011 Det er glimrende; jeg er faktisk en kunstner når det kommer til rap! Jeg kan nok med enkelhet si "jeg elsker deg" samt damens navn i én eneste rap, og mine ferdigheter er gjenstand for misunnelse i vennegjengen. Det er nok derfor de mobber meg for frøkenfisene mine... Men du, er damer glad i fuktig rap med lukt? Jeg ser meget glad i ostepop; om rapen både er høylytt, langvarig og med duft av ostepop er jeg vel festens selvskrevne midtpunkt, og gjenstand for alle damers beundring?
sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #27 Skrevet 20. desember 2011 Det er glimrende; jeg er faktisk en kunstner når det kommer til rap! Jeg kan nok med enkelhet si "jeg elsker deg" samt damens navn i én eneste rap, og mine ferdigheter er gjenstand for misunnelse i vennegjengen. Det er nok derfor de mobber meg for frøkenfisene mine... Men du, er damer glad i fuktig rap med lukt? Jeg ser meget glad i ostepop; om rapen både er høylytt, langvarig og med duft av ostepop er jeg vel festens selvskrevne midtpunkt, og gjenstand for alle damers beundring? Ja , ostepop gjør rapen perfekt ! Og de damene som ikke faller for det er bare fisefine og sikkert ikke noe å ha uansett . Det beste er om du finner en å dele ostepop og cola med ( cola er fint for å bygge opp rapene ) 1
Sweet77 Skrevet 20. desember 2011 #28 Skrevet 20. desember 2011 aha, nei, når det gjelder damer er det raping som gjelder , lange bråkete raper . Og det er en øvelsesgreie .gjerne så lange at de blir sure og litt våte på slutten . hvis ikke det hjelper kan du dra inn alt slim du måtte ha i deg opp i nesa , så ned i munnen og spytte mandig . Samtidig som du lukker det ene øyet og lener deg mot veggen . Og ikke glem V.I.F - capsen, helst så møkkete som mulig. Ikke bry deg om å dusje heller, det skremmer bare damene vekk. Helst ukegammelt, og la helsetrøya tyte litt fram nedenfor genserfestet, da er du en sikker vinner på byen 1
sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #29 Skrevet 20. desember 2011 Som du skjønner , både jeg og Flair har vært ute en vinternatt før ... 1
Gjest Nils Skrevet 20. desember 2011 #30 Skrevet 20. desember 2011 Takk skal du ha, nå begynner jeg å forstå hvordan jeg skal te meg blant damene, det var virkelig en stor hjelp! Jeg skal rape det jeg er kar for, så mine venner ser rødmende ned i bakken, og jeg skal ha en ostepopånde som kunne vekket de døde! Yeah, nå blir jeg poppis hos damene! Gleder meg til helga! Jeg sitter allerede nå og øver meg til konsert; oppvarmingen høres omtrent slik ut: Bbrrrøøøøøøøyyyyaaaaaapppphhhh
sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #31 Skrevet 20. desember 2011 Takk skal du ha, nå begynner jeg å forstå hvordan jeg skal te meg blant damene, det var virkelig en stor hjelp! Jeg skal rape det jeg er kar for, så mine venner ser rødmende ned i bakken, og jeg skal ha en ostepopånde som kunne vekket de døde! Yeah, nå blir jeg poppis hos damene! Gleder meg til helga! Jeg sitter allerede nå og øver meg til konsert; oppvarmingen høres omtrent slik ut: Bbrrrøøøøøøøyyyyaaaaaapppphhhh det høres kjempebra ut ! men nå til helga altså ? Er det noe særlig liv ute til lørdag da ? Blir ikke det sånn familiegreie ? Og det er ikke å anbefalle altså... Finn noen utenfor den aller nærmeste krets . 1
Gjest Nils Skrevet 20. desember 2011 #32 Skrevet 20. desember 2011 jeg har noen gamle tresko som jeg har dekorert selv; jeg festet fuskepels på dem med limpistol. Damene MÅ da sette pris på at jeg er kreativ! Ja, helsetrøye var en meget god idé, jeg har en gammel en innest i skapet med makrell i tomat-flekker på. Dusje gjør jeg selvsagt ikke; jeg må la den mandige ur-lukten komme frem så damene blir tent av feromonene jeg utsondrer.
Sweet77 Skrevet 20. desember 2011 #33 Skrevet 20. desember 2011 Takk skal du ha, nå begynner jeg å forstå hvordan jeg skal te meg blant damene, det var virkelig en stor hjelp! Jeg skal rape det jeg er kar for, så mine venner ser rødmende ned i bakken, og jeg skal ha en ostepopånde som kunne vekket de døde! Yeah, nå blir jeg poppis hos damene! Gleder meg til helga! Jeg sitter allerede nå og øver meg til konsert; oppvarmingen høres omtrent slik ut: Bbrrrøøøøøøøyyyyaaaaaapppphhhh Heyy, legg ut en video på YouTube og link hit så vi får se!! Mange damer her inne også vet du...
Gjest Nils Skrevet 20. desember 2011 #34 Skrevet 20. desember 2011 det høres kjempebra ut ! men nå til helga altså ? Er det noe særlig liv ute til lørdag da ? Blir ikke det sånn familiegreie ? Og det er ikke å anbefalle altså... Finn noen utenfor den aller nærmeste krets . Familien min godtar meg ikke for den jeg er dessverre. De liker ikke at jeg utøver min musikalitet ved bordet, selv om cola og fet mat jo er den beste næringen en rap kan få. Det er så hyklerisk! Min lille nevø på 2 mnd, han OPPFORDRER de faktisk til å rape etter at han har drukket. Og når han gulper så får han skryt. Men når JEG raper og gulper, da er det INGEN som skryter! 1
sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #35 Skrevet 20. desember 2011 Familien min godtar meg ikke for den jeg er dessverre. De liker ikke at jeg utøver min musikalitet ved bordet, selv om cola og fet mat jo er den beste næringen en rap kan få. Det er så hyklerisk! Min lille nevø på 2 mnd, han OPPFORDRER de faktisk til å rape etter at han har drukket. Og når han gulper så får han skryt. Men når JEG raper og gulper, da er det INGEN som skryter! Familier kan være grusomme ,prøv å forklare at du gjør dette for dine foreldres skyld . Sånn at de kan få flere barnebarn . Alle foreldre vil ha barnebarn etterhvert . 1
Gjest Nils Skrevet 20. desember 2011 #36 Skrevet 20. desember 2011 Jeg skal prøve, men de er svært egenrådige og de vil neppe høre på meg. Jeg må gå nå, men jeg evig takknemlig for hjelpsomme råd og støtte! Ønsk meg lykke til med damene!
sebastianen Skrevet 20. desember 2011 #37 Skrevet 20. desember 2011 Jeg skal prøve, men de er svært egenrådige og de vil neppe høre på meg. Jeg må gå nå, men jeg evig takknemlig for hjelpsomme råd og støtte! Ønsk meg lykke til med damene! Lykke til, gleder meg til å høre hvordan det gikk . 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. desember 2011 #38 Skrevet 20. desember 2011 Trenger jo ikke ha en lyd som er så høy at veggene rister heller. Det er Turn off uansett hvor normalt det er å fise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå