Gå til innhold

Over 25 og evig singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere er galt med folk over 25 som er evig single?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gale er jo åpenbart sivilstatusen. Sannsynligvis burde vi få statsstøtte som kronikere, ett eget skattefradrag i det minste!

• Liker 2
Skrevet

Det gale er jo åpenbart sivilstatusen. Sannsynligvis burde vi få statsstøtte som kronikere, ett eget skattefradrag i det minste!

Støtter den! :D

Skrevet

Støtter den! :D

jeg er det, og mye er galt med meg..

Skrevet

Som regel diverse psykiske/fysiske problemer med mindre det er frivillig selvsagt(noe det sjeldent er). Man kan være både snill og grei, oppegående og smart og fremdeles gå ensom livet igjennom fordi man mangler evnen til å komunisere med det motsatte kjønn, evt mennesker generelt.

Skrevet

Ja, si det.

:sjenert:

Skrevet

Jeg har en venninne som er 25 år, og "evig" singel foreløpig. Det er ikke noe galt med henne. Hun er sjarmerende, smart og flink. Hun snakker med alle i sosiale sammenhenger, og er ellers normalt pen og slank.

Men hun har noen svært høye krav til det motsatte kjønn... Så tror nok helt klart det er der problemet ligger..

Pia

Skrevet

Noen har bare veldig vanskelig for å forelske seg. Det behøver ikke være mer dramatisk enn som så.

Skrevet

Hva tror dere er galt med folk over 25 som er evig single?

Selvoppfyllende profeti. Ofte.

Skrevet

treffer feil partner

Skrevet

jeg var der selv for 1,5 år siden. 26 år kun vært sammen med en i 2 mnd da jeg var 18 ca. truffet mange i løpet av de årene som jeg har synes var kjekke og sånn og gjerne skulle blitt mer kjent med, men aldri turd å gjøre noe i den forbindelse....

SÅ plutselig for et godt år siden dukka min kjære opp sånn heilt i det blå.... når jeg minst ante det og absoutt ikke var ute på jakt. klisjé vil kanskje noen si; men jeg er hvertfall kjempe glad og lykkelig for at vi ble kjent og nærmer oss at vi har vært sammen i ett år :) men trodde aldri jeg skulle finne noen eller at noen skulle ha lyst å bli sammen med meg så forberedt på å være evig singel....

Skrevet

Jeg ser ok ut, fikk senest i dag høre at jeg har et "vinnende vesen", jeg har beilere nok i massevis, og jeg tror absolutt ikke det er noe galt med meg :gjeiper:

Det er bare noe galt med alle andre

(PS: det siste var en spøk)

• Liker 1
Skrevet

Det er noe med alderen 25 og ordet "evig" jeg ikke helt får til å stemme :P

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ok ut, fikk senest i dag høre at jeg har et "vinnende vesen", jeg har beilere nok i massevis, og jeg tror absolutt ikke det er noe galt med meg :gjeiper:

Det er bare noe galt med alle andre

(PS: det siste var en spøk)

Men det er altså ingen som er bra nok?

Skrevet

tja å bruke ordet "evig" når en bare er 25 synes jeg blir feil, men uansett.

det trenger absolutt ikke være noe galt me folk! selv er jeg 23(litt yngre enn det var snakk om her men uansett), og har aldri hatt kjæreste. det er absolutt ikke for at jeg er rar eller noe, har hatt flere kompiser som faktisk har klaget på at jeg aldri viste interesse for de(selv om de var veldig tydelige på at de var intresert). jeg er også helt sikker på at jeg er 100% hetero. for meg går det rett og slett i at jeg for det første ikke forelsker meg så lett. jeg har hatt ordentlige følelser for en gutt så langt i livet(altså nok følelser til at jeg kunne vært intresert i ett forhold), tilfeldigheter gjorde at det ikke ble noe. jeg stresser ikke med det heller da, det kan godt være jeg hadde hatt kjæreste viss jeg hadde "stresset" litt mer med det, men jeg er komfortabel der jeg er i livet og tenker at den jeg vil ha dukker opp etterhvert :)

• Liker 1
Skrevet

Tja, det er jo mange forskjellige grunner til at folk er langtidssingle eller "evig" singel i voksen alder. Alt fra personlige problemer til at man ikke kan flørte og dårlig selvtillit. En annen ting er at mange "faller" inn i en singel livstil som kan være vanskelig å bli avvent fra. Man kommer inn i et mønster der tosomhet blir et fremmedord, og mange har vært single så lenge at man ikke engang vurderer muligheten for å treffe noen (ny).

Skrevet

Kjærester vokser ikke på trær, ei heller kan de kjøpes i butikk - er bare naturlig at det da kan ta lang tid for enkelte før de møter en de passer godt nok sammen med.

Skrevet

Min erfaring med utenforstående øyner, er at de "evig single" har visse krav og ikke tar sjangsen i å bli kjent med nye mennesker. Selv om den personen fremstår slik og slik den ene gangen, betyr det absolutt ikke at vedkommende er slik.

Skrevet

Er over 25, mann og "evig singel". Vet nøyaktig hvorfor, jeg har ingenting attraktivt med meg. Det er ikke snakk om dårlig selvtillit eller selvfølelse, men god selvinnsikt.

Skrevet

Jeg er 25 og har nettopp blitt singel etter å ha vært i forhold i over to år (snakker vi tidenes kjipeste jul? JA!). Før jeg traff min eks som jeg trodde var min drømmemann, så var jeg singel veldig lenge. Hadde flere av og på greier som ikke gikk dit jeg ville. Min store skrekk nå er å bli singel like lenge denne gangen. Ikke fordi jeg ikke har det godt i mitt eget selskap, men fordi jeg savner tryggheten og følelsen av å bli elsket.

Det er så mange som har sagt til meg igjennom årene at du som er så vakker (deres ord, ikke mine), søt og snill kan da vel ikke være singel? Eller, gutta må da vel løpe etter deg?

Sorry, men det er det verste folk kan si når man nettopp har blitt singel. Man har ikke akkurat selvtilliten på topp og det får meg bare til å lete etter de gutta som tydligvis burde løpe etter meg, men som ikke gjør det, og lure på hva i alle dager det er som feiler meg ettersom gutta ikke løper etter meg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...