Gå til innhold

Siv Jensen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For noen søte kommentarer fra både Siv, Kristin og Carl Ivar. :) Jeg forstår at regjeringsvelgere føler Siv Jensen er den mest irriterende, det må jo være dødsplagsomt å gjentatte ganger få den beste politikken servert rett i fleisen slik de gjør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert veldig irriterende at ikke alle er like politisk korrekte når de snakker om vise problemer i samfunnet. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen søte kommentarer fra både Siv, Kristin og Carl Ivar. :) Jeg forstår at regjeringsvelgere føler Siv Jensen er den mest irriterende, det må jo være dødsplagsomt å gjentatte ganger få den beste politikken servert rett i fleisen slik de gjør.

:skratte: årets vits

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke påstå at jeg ikke finner en del av handlignene til Siv Jensen irriterende. Det har jeg likevel ikke noe problem med. Både brodern og foreldrene mine ... og de fleste rundt meg er irriterende til tider. Mitt hovedproblem med Siv Jensen er heller ikke hvilket politisk parti hun er leder for, eller min uenighet med det partiet i svært mange av de sakene.

Det store problemet jeg har med Siv Jensen som person er at hun ved gjentatte ganger viser at hun er dårlig på å håndtere vanskelige og pressede situasjoner, både internt i sitt eget parti og i rikspolitiske situasjoner. Hun går fort i angrep og til tider i forsvar i vanskelige situasjoner. Hun framstår ikke med tilstrekkelig stoisk evne til at jeg har tillit til dømmekraften hennes i kritiske situasjoner.

Det har ingen ting å gjøre med hennes politiske ståsted. Erna Solberg er jeg også politisk uenig med, men hun evner å stå stabilt i kritiske situasjoner uten å impulsivt lange ut. Jeg kunne ikke sett for meg for eksempel Erna Solberg eller Fabian Stang gå på de samme feilene som Siv Jensen i håndtering av kritiske situasjoner. Derfor har jeg full tillit til de som personer og politikere, selv om jeg er svært uenig med de i mange saker. Jeg har ikke en slik tillit til Siv Jensen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid like moro når Siv får kritikk. Da snakker hun så lavt at man nesten ikke hører hva hun sier. Har andre partier gjort no galt står hun og roper :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRP-politikere kan de annet enn å tabbe seg ut.

Statusen hans var ærlig talt en av de mildere jeg har sett. Slemmere har kommet fra både venstre og høyre-siden, men spørs hvor profilerte de var. Her snakker vi tross alt om lederen for Bable!!! På grensen til partitopp liksom!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statusen hans var ærlig talt en av de mildere jeg har sett. Slemmere har kommet fra både venstre og høyre-siden, men spørs hvor profilerte de var. Her snakker vi tross alt om lederen for Bable!!! På grensen til partitopp liksom!

Jeg er imponert over din forsvarstale. At andre har sagt slemmere ting... tror du selv forstår at det er en veldig tynn unnskyldning for en leder med tillitsverv i Norges nest største parti.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er imponert over din forsvarstale. At andre har sagt slemmere ting... tror du selv forstår at det er en veldig tynn unnskyldning for en leder med tillitsverv i Norges nest største parti.

Forsvarer ham ikke, det var dumt av ham å komme med en slik status, men jeg er forbauset over hvordan denne saken får så store overskrifter. Fordi han er lederen for Bamble? Hvor er Bamble?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig å gi henne den tittelen... Siv Jensen er den eneste politikeren med litt vett i hodet.

Blir oppriktig bekymret når folk mener slik...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er bra at vi har politikere som ikke alltid skal være så politisk korekte når de uttaler seg. Forøvrig synes jeg ikke Siv Jensen er den mest irriterende politikeren, selv om jeg ikke stemmer FRP. Hvem som er mest irriterende, har jeg ikke gjort meg noe formening om, men jens stoltenberg står høyt oppe på lista...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket over at ikke Magnhild Meltveit Kleppa var på den listaa. Jeg stemmer SP selv, men hun er en av de mest irriterende jeg ser. Den verste er nok Per Sandberg, skjønner ikke at Jens Stoltenberg kom høyere på lista enn han!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...