Gjest Sobril Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 I et par uker nå har jeg hatt vondt under foten foran mot tærne. Det er såpass at jeg ikke klarer å gå skikkelig, men må halte. Dette er kun uten sko. Med fottøy merket jeg ingenting. Kjenner heller ingenting når jeg trykker på foten. Noen som har peil?
rastløs_89 Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Hmm, kom det plutselig? Kanskje det er krampe - har du prøvd å tøye ut skikkelig i området der det gjør vondt? Også en mulighet for at det er et såkalt trøtthetsbrudd, som kan komme pga overbelastning, hvis du f.eks. jogger langt.
Gjest Sobril Skrevet 20. desember 2011 #3 Skrevet 20. desember 2011 Er ikke krampe, men kontinuerlig smerte når jeg går uten sko. Det begynte forøvrig først med at foten sovnet hele tiden, selv om den ikke lå i klem. jeg kunne ligge på sofaen og den bare «forsvant» liksom. Jogget mye før i tida, men det er dessverre lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #4 Skrevet 20. desember 2011 Det kan høres ut som en nerve som ligger i klem. Når du går i sko så blir foten klemt litt i sammen og kanskje da blir knoklene presset litt sammen og nerven ikke ligger i klem, men når du ikke har på sko så "sklir" knoklene fra hverandre igjen og nerven ligger i klem. Vet ikke altså, men det er ihvertfall mulig. En kiropraktor, manuellterapeut eller naprapat vil kunne finne feilstillinger og rette det fort og greit opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå