Gå til innhold

P-sprøyte

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nå gått på p-sprøyta i en måned, og hatt spotblødning omtrent hver dag, og begynt å få skikkelig mye kviser... Noen som har råd eller tips på hva man kan gjøre for å bli kvitt det, eller må jeg bare leve med det i 2 mnd til og bytte prevensjon da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde små blødninger i 3 måneder i strekk, no more sier jeg… Jeg bestilte time til lege etter ca 2 måneder, og alt han hadde å si var at bare at jeg måtte smøre meg med tålmodighet, småblødningene gjekk over. De gjorde jo det da, til slutt. jeg fikk ikke kviser, men bare det å gå med tampong i 3 måneder var ikke kjekt. Jeg tror du bare må stå denne over, og bytte prevensjon etterpå

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg mistet mensen helt og fikk den ikke tilbake før et par år etter at jeg sluttet på sprøyta. Den fucka helt opp hormonene mine som jeg sliter med enda.....10 år etter at jeg testet den jærvla sprøyta....

Skrevet

TS her...

Takk for svar :)

Grunnen til at jeg fikk P-sprøyta var at jeg glemmer å ta p-pillene mine (skyldes sykdom som påvirker hukommelsen), og jeg gikk på p-sprøyta for 10 år siden og var superfornøyd med sprøyta den gangen... P-staven er heller ikke noe alternativ da jeg sleit med spotblødninger også på cerazette, så sprøyte er igrunn eneste muligheten jeg hadde utenom spiral...

Men om det ikke gir seg får jeg heller bare "tvinge" en gynekolog til å sette inn spiral selvom jeg ikke har fått barn enda...

Men noen som har tips mot kvisene i det minste da? Eller må jeg se ut som ett pizzatryne i 2 mnd til?

Gjest Consensio
Skrevet (endret)

Spiral er en god løsning, da gjerne konberspiral.

Bare tull at man skal ha født barn først, slik var det før i tiden, men ikke nå lengre.

Jeg har spiral, men ingen barn

Endret av Consensio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...