Gjest GreenSky Skrevet 19. desember 2003 #1 Skrevet 19. desember 2003 Jeg har nettopp vært og kjøpt Never Winter Nights og Icewind Dale 2. Er det noen som har spilt disse spillene? Er de bra? (regner med det, foresten :D ) Har dere noen gode tips å dele med meg? Tidligere har jeg spilt Baldurs Gate og Icewind dale 1, så jeg kjenner jo spillereglene, men regner med at det er en god del nye ting også.
Gjest GreenSky Skrevet 22. desember 2003 #2 Skrevet 22. desember 2003 Hva!? INGEN her som har spilt det?
liv Skrevet 22. desember 2003 #3 Skrevet 22. desember 2003 mannen har spilt never winter nights. skal høre med han når han kommer hjem
Rapitap Skrevet 23. desember 2003 #4 Skrevet 23. desember 2003 Yo - amigo! Ice Wind Dale II her. Likte det (forsåvidt), men jeg mistet tolmodighet raskt denne gangen. God grafikk og ellers i samme "ånd" som I. Flere kararterer og velge i og slike småfinesser, men it is what it is supposed to be.God Jul =)
zulo Skrevet 11. januar 2004 #5 Skrevet 11. januar 2004 Jeg har nettopp vært og kjøpt Never Winter Nights og Icewind Dale 2. Er det noen som har spilt disse spillene? Er de bra? (regner med det, foresten :D ) Har dere noen gode tips å dele med meg? Tidligere har jeg spilt Baldurs Gate og Icewind dale 1, så jeg kjenner jo spillereglene, men regner med at det er en god del nye ting også. Jeg har spilt neverwinter nights. Det er veldig bra syns jeg, men det er lett å gå feil i starten. Mitt tips er å ikke gå ned i fengselet først..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå