Gå til innhold

Tven vil ikke vise kanaler!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er alene hele kvelden og trenger virkelig tv. Har nettopp flytta i ny leilighet, og enda ikke ordnet meg canaldigitalgreier. Men det var kabeltv inkl. i leia og de siste ukene har det funket plettfritt. Men plutselig i dag snør det bare i tven! Kanaler vil ikke dukke opp...

Hva kan jeg gjøre?? Har prøvd å dra ut alle ledninger og putte inn igjen, hjelper ikke. Trykket på alle knapper man finner på fjernkontroller. Prøvd alt egentlig.

Noen tvproffer her som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er alene hele kvelden og trenger virkelig tv. Har nettopp flytta i ny leilighet, og enda ikke ordnet meg canaldigitalgreier. Men det var kabeltv inkl. i leia og de siste ukene har det funket plettfritt. Men plutselig i dag snør det bare i tven! Kanaler vil ikke dukke opp...

Hva kan jeg gjøre?? Har prøvd å dra ut alle ledninger og putte inn igjen, hjelper ikke. Trykket på alle knapper man finner på fjernkontroller. Prøvd alt egentlig.

Noen tvproffer her som kan hjelpe meg?

Hvis kabelen er falt ut, så er det jo ikke noe du kan gjøre. Da må man enten vente til den kommer tilbake eller hvis det blir borte lenge så kan du ringe huseier eller kabeltvselskapet og høre med dem om hva som er galt. Dette er nok ikke noe som kan fikses på tveen i stua.

Har opplevd ofte at kabeltveen har falt ut. Det kommer som regel tilbake etter noen timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...