Gå til innhold

Har en stalker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som student tilbringer jeg julen hos foreldrene mine. Når jeg kom hjem hadde de hjemme fått en gave med mitt navn på i postkassen. Den var veldig fint pakket inn, og det stod bare navnet mitt på den (ingen adresse eller noe). Jeg er omtrent aldri hjemme, det er bare til jul (2-3 dager) og innom 2-3 dager om sommeren.

Gaven er helt topp. Den er morsom, kul og personlig - men det plager meg noe helt sykt at noen har lagt den i postkassen til foreldrene mine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ha vært en gammel venninne? Også har hun glemt å skrive hvem pakken er fra?

• Liker 1
Skrevet

Kan det ha vært en gammel venninne? Også har hun glemt å skrive hvem pakken er fra?

Gaven er av en slik karakter at den kommer, med svært stor sannsynlighet, ikke fra en gammel venninne.

Lå også med et kort med en kort hilsen (maskinskrevet).

Skrevet

Hoho, vil også ha kjekke gaver i min postkasse :gjeiper:

Skrevet

Hva var det i pakken da?

Skrevet

Ja, hvis vi skal hjelpe deg og være detektiver, så må vi vite hva som var i pakken!

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg ville følt meg litt smigret, jeg :jepp: Hva var det i pakka?

Skrevet

Det var nok et lite troll som kom med pakken :popcorn:

Skrevet

Hadde jeg bare delt deres begeistring.

Det er en t-skjorte som ligner på en genser jeg går med av og til (faktisk favoritt/god genseren mi). På baksiden står det "They say I'm a ten", og på kortet står det "Rent fysisk".

Det er skikkelig freaky.

Skrevet (endret)

En hemmelig, freaky tenåring som sniker rundt i buskene og håper på at du skal komme ut - alene? :hoppendeglad:

Endret av Aldrisur
Gjest fireflies
Skrevet

Hva mente h*n med rent fysisk? At han har lyst på deg fysisk? :klo:

Skrevet

Hva mente h*n med rent fysisk? At han har lyst på deg fysisk? :klo:

Det er trolig noe av grunnen til at det plager meg. Jeg omgås vanligvis med oppegående folk som vet at jeg ikke blir sjarmert av typen utsagn som "Hei, fin kropp". Noe som får meg til å tro at dette er noen jeg ikke kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...