Gå til innhold

Søknad til nav

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Skal sende en søknad til NAV (AAP), kan jeg sende denne rekommandert? Greit å vite at den faktisk kommer fram.

Eller skal jeg bare sende vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send rekommandert, du, eller lever den personlig og be om å få skriftlig bekreftelse på at de har tatt den imot. Du kan naturligvis sende den vanlig, men du sparer mest sannsynlig uker og måneder på å få bekreftet at de har fått den.

Skrevet

Det oppfordres til å sende den til adressen i Oslo, som står øverst i venstre hjørne.

Skrevet

Det aller beste er å levere personlig og få bekreftelse på mottat søknad med navn og dato på den som mottar,nav er forferdelig rotete og mister papirer pluss om du mangler noe så får du ikke beskjed før gjerne flere uker etter og da må du gjerne søke på ny, du står uten inntekt osv. Kan du ikke levere personlig? Jeg hadde aldri sendt i posten, stoler ikke på dem en plass

Skrevet

Det aller beste er å levere personlig og få bekreftelse på mottat søknad med navn og dato på den som mottar,nav er forferdelig rotete og mister papirer pluss om du mangler noe så får du ikke beskjed før gjerne flere uker etter og da må du gjerne søke på ny, du står uten inntekt osv. Kan du ikke levere personlig? Jeg hadde aldri sendt i posten, stoler ikke på dem en plass

Skrevet

Men uansett om du har bekreftet mottatt så kan de jo ikke gjøre noe annet enn å innhente nye opplystninger og søknad, hvis dette er borte?

Skrevet

Fikk beskjed om at om jeg leverer vil det ta lengre tid (Jeg bor ikke i Oslo), alle søknader skal nemlig til Oslo, så om jeg leverer på mitt kontor sender de det videre til Oslo.

Skal sende det til den adressen som står på søknaden, er en postboks i Oslo, men da går jeg for rekommandert jeg.

Hilsen TS.

Skrevet

Om den går igjennom, så får du penger fra dagen du skrev den :) Så har ikke noe å si når den ble sendt.. kan jo alltids bare sendes som PDF over mail!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...