Snurre Skrevet 19. desember 2003 #1 Skrevet 19. desember 2003 Endelig har jeg fått brudesløret som jeg spesial bestilte. Sløret var nydelig i silke chiffong og med rhinesteiner. Ble først litt redd for jeg trodde kammen var syd på feil vei, men det var den heldigvis ikke. Lykkelig lykkelig lykkelig :D
Chiquita Skrevet 19. desember 2003 #2 Skrevet 19. desember 2003 Så flott da. Har du kanskje en link til sløret? *klem*
Gjest Tex Skrevet 20. desember 2003 #6 Skrevet 20. desember 2003 *trommer med fingrene* Bilde da du...?
Gjest MrsL Skrevet 21. desember 2003 #7 Skrevet 21. desember 2003 Slenger meg på her og gratulerer med sløret og vil gjerne se bilde.....
Gjest Tex Skrevet 21. desember 2003 #8 Skrevet 21. desember 2003 Lurer på om Snurre har tatt juleferie.....
Snurre Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #9 Skrevet 22. desember 2003 Har tatt juleferie, men stikker innom internettcafe hver dag. Har dessverre ikke link til sløret, men jeg kan fortelle at det er 2 meter langt i fargen diamant hvit. Sløret er ganske smalt siden jeg ikke er så stor. Sløret har et svakt dryss med rhinnesteiner og det fungerer perfekt å ha på seg hvis man er alene hjemme og ser på en film . Ja jeg gjør slike ting. Betalte 2000 kroner for dette og bestilte det hos Lisenett, det var utrolig flott, mye finere og bedre kvalitiet enn de jeg har sett i butikken
MariM Skrevet 22. desember 2003 #10 Skrevet 22. desember 2003 jeg kan fortelle at det er 2 meter langt i fargen diamant hvit. Sløret er ganske smalt siden jeg ikke er så stor. Betalte 2000 kroner for dette og bestilte det hos Lisenett, det var utrolig flott, mye finere og bedre kvalitiet enn de jeg har sett i butikken ...heldigris!! Og jeg som betalte samme pris for slør på 2 meter i vanlig chiffong og uten steiner.... i brudesalong Noen er heldigere enn andre ser jeg Grattis med nytt slør!
Snurre Skrevet 23. desember 2003 Forfatter #11 Skrevet 23. desember 2003 ...heldigris!! Og jeg som betalte samme pris for slør på 2 meter i vanlig chiffong og uten steiner.... i brudesalong Noen er heldigere enn andre ser jeg Grattis med nytt slør! men du får sikkert en kjempe fin julegave. God jul til deg fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå