Gå til innhold

Han vil ikke slikke meg!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tittelen sier vel det meste.. Vi har vært offisielt sammen i fire måneder, men holdt på/hatt sex i ca seks. Sexen er kjempebra, vi har ofte sex og kjemien er der, bortsett fra at han ikke vil slikke meg.

I begynnelsen tok jeg meg ikke så nær av det, tenkte at det kom etterhvert når vi ble bedre kjent osv. Skal nevnes at jeg sugde han fra dag 1 ( og gjør det fortsatt nesten hver gang vi har sex ), noe jeg gjør fordi jeg vet at han nyter det. Jeg er heller ikke sånn kjempeivrig på å bli slikket, er ikke et must, men vil selvsagt ha det en gang i blant.

I løpet av vårt forhold har han slikket meg tre ganger, i ca 10 sekunder..

Jeg har tatt det opp med han to ganger. Første gangen virket han litt snurt, ville liksom ikke snakke om det. Sa bare at de damene han hadde hatt før ikke likte det og at han selv ikke var noe glad i det. Greit nok, men jeg forventer eller ønsker det ikke fra han ofte, og sex er jo gi og ta.. Andre gangen jeg tok det opp var nå tidligere idag, etter jeg hintet noe ekstremt under sexen og han totalignorerte det. Da sa han at han selv ikke får noe glede av det (ikke godt nok at kjæresten din nyter sexen tydeligvis...) og at han har hatt dårlige erfaringer med hygiene osv tidligere. Jeg er i 90% av tilfellene vi har sex nydusjet eller fresh der nede, så den unnskyldningen hjelper liksom ikke. Hadde vært enda mer påpasselig med hygiene om jeg faktisk hadde fått oralsex. Huff, har jo glemt hvordan det føles.. Han sa også at han skulle skjerpe seg på dette feltet. Eneste er at jeg vet faktisk ikke om jeg kommer til å klare å nyte det om det eventuelt skulle skje i framtiden. Jeg vet jo at dette ikke er noe han ønsker, og da blir alt helt feil.

Jeg er 22 og han 30, om det skulle ha noe og si. Han hat hatt to korte forhold og har absolutt ikke inntrykket av at han hat lugget mye rundt. Har hatt sex med ca ti damer.

Noen som har opplevd lignende, eller har noen tips eller råd å komme med? Absolutt ingen gøy situasjon å være i med en mann som er perfekt på alle andre punkter.

EDIT: Det med at de tidligere damene ikke likte det, så betyr altså det at de ikke liker å bli slikket fordi de selv ikke er komfortable med det, ikke fordi han han er dårlig.

Endret av cindarella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Autocorrecten på iPhonen har visst kicket inn noen steder ser jeg :)

Skrevet

Du kan hilse han fra meg og si: :scorpis:

• Liker 3
Skrevet

Vel, jeg tror at så lenge du er i forhold med den her fyren så blir det å motta oralsex mer en erindring, med mindre du vil tvinge ham til det.

Skrevet

Slutt å gi han avsugning ;)

• Liker 13
Skrevet

Slutt å gi han avsugning ;)

Den der blir litt for barnslig (hvis man liker å gjøre det) siden sex ikke er millimeterrettferdighet.

• Liker 4
Skrevet

Hva med å begynne med å akseptere at han har sine grenser? Hvis han ikke nyter det, så er det vel ingen vits. "Du skal ikke behøve å gjøre noe du ikke har lyst til" - er det ikke det vi damer har fortalt hverandre i alle år?

• Liker 11
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hvis han ikke vil, så skal ikke du tvinge ham til det eller mase masse på å få det. Så enkelt.

• Liker 2
Skrevet

Hvis han ikke vil, så ikke mas på han om det. Det er fryktelig ubehagelig å skulle bli "tvunget" ut av sin komfortsone. Ikke alle liker det samme, og selv om du liker å gi oralsex så betyr ikke det nødvendigvis at han gjør det.

• Liker 3
Skrevet

Hva er det liker aller best - sjokolade, f.eks? Legg en sti av sjokoladebiter på magen din, større og større jo lenger ned han kommer, og når han er helt der nede, så bare tar du tak i ørene hans, og ...

• Liker 4
Skrevet

Hva med å begynne med å akseptere at han har sine grenser? Hvis han ikke nyter det, så er det vel ingen vits. "Du skal ikke behøve å gjøre noe du ikke har lyst til" - er det ikke det vi damer har fortalt hverandre i alle år?

Jo, er vel kanskje det jeg har gjort. Spesielt når jeg tenker at jeg ikke vil ha oralsex lenger fordi han ikke er komfortabel med det. Får vel heller bare innse at drømmemannen ikke er perfekt på det feltet.

Skrevet

Hvis han ikke vil, så ikke mas på han om det. Det er fryktelig ubehagelig å skulle bli "tvunget" ut av sin komfortsone. Ikke alle liker det samme, og selv om du liker å gi oralsex så betyr ikke det nødvendigvis at han gjør det.

Jeg maser ikke om det, tvert imot. Det har vært nevnt tre ganger, de to gangene da jeg spurte om hvorfor han ikke ville det osv og idag da jeg hintet. Vet ikke om han tok hintet en gang. Har altså aldri nevnt det under sex, så vil ikke si jeg maser.

Skrevet

Jo, er vel kanskje det jeg har gjort. Spesielt når jeg tenker at jeg ikke vil ha oralsex lenger fordi han ikke er komfortabel med det. Får vel heller bare innse at drømmemannen ikke er perfekt på det feltet.

Tror nok det er en god idè. Men om du fokuserer på de varme følelsene du har for ham, så kanskje det ikke er så ille å avstå fra den biten? Kan jo hende med tiden, om han merker at det ikke er noe uuttalt press fra din side, at han kan tenke seg å teste litt forsiktig likevel...

Skrevet

Høres ut som han er uerfaren...

• Liker 4
Skrevet

Noen synes det er ekkelt å slikke en pussy, jeg er er en av dem. Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. Det er motbydelig !!! Sex er greit, slikking og suging på pupper er greit, på rumpeballene også :) Å slikke en "fitte" er ikke noe som tenner meg, og jeg synes det er ekstremt ekkelt. Kan gjøre alt annet enn det der greiene der...

Kan ikke sammenligne slikking av fitte med kuk suging. Da må du heller sammenligne fitteslikking med anal slikking på en gutt. Hadde du hatt lyst å slikke analen til en gutt ?

Estetisk sett så ser ikke fitte bra ut heller. Noen har bedre looking fitte enn andre også. Noen har ekstremt ekkel fitte utseendemessig. Så fitte er ikke bare fitte, er forskjellig utseendet på underlivet til jenter, og dette spiller en rolle på lysten til en gutt å go down under eller.

Fitten er ikke ment for å slikkes, den er ment for å pules med en hard kuk. Følg naturens lover !!!

• Liker 1
Skrevet

TS, det er ingen vits å høre på råd fra 14åringer ^^

• Liker 13
Skrevet

Noen synes det er ekkelt å slikke en pussy, jeg er er en av dem. Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. Det er motbydelig !!! Sex er greit, slikking og suging på pupper er greit, på rumpeballene også :) Å slikke en "fitte" er ikke noe som tenner meg, og jeg synes det er ekstremt ekkelt. Kan gjøre alt annet enn det der greiene der...

Kan ikke sammenligne slikking av fitte med kuk suging. Da må du heller sammenligne fitteslikking med anal slikking på en gutt. Hadde du hatt lyst å slikke analen til en gutt ?

Estetisk sett så ser ikke fitte bra ut heller. Noen har bedre looking fitte enn andre også. Noen har ekstremt ekkel fitte utseendemessig. Så fitte er ikke bare fitte, er forskjellig utseendet på underlivet til jenter, og dette spiller en rolle på lysten til en gutt å go down under eller.

Fitten er ikke ment for å slikkes, den er ment for å pules med en hard kuk. Følg naturens lover !!!

Er vel hovedsaklig klitoris som skal slikkes for at damen skal ha det bra - kanskje der du har misforstått. Ellers er jeg glad alle """""""menn""""""" (et anførselstegn var ikke nok) er som deg.

• Liker 18
Skrevet

eh, du vet det kommer safter ut fra kuken også sant? Kan lett sammenliknes med slikking. Men dere menn trenger ikke å bekymre dere for brekkninger og liknende av å få kjørt ting ned i halsen (finnes jo en del som like det også ;) )

Skal du sammenlikne rumpen til menn kan du trekke paralleller til damers rumpe, vil påstå at det er rimelig likt der. Utenom at mennenes rumper ofte er MYE mer hårete enn damer sin ;) Hvem er det verst å slikke i rumpa tror du? ;)

• Liker 22
Skrevet

Er vel hovedsaklig klitoris som skal slikkes for at damen skal ha det bra - kanskje der du har misforstått. Ellers er jeg glad alle """""""menn""""""" (et anførselstegn var ikke nok) er som deg.

Ja, det er ekkelt !!! Hvorfor sier du noe så dumt som at alle menn liker å slikke ? Det er ikke sant i det helt tatt. Og hvorfor respekterer du ikke hva andre mener om en sak ? Skal vi menn tvinge alle dere damer til anal sex og tvinge dere alle til å like det ? Er mange kvinner som ikke liker anal sex, mens de fleste menn vil gjøre det på damene sine. Vis respekt for andre mennesker sitt syn på ting, så får du samme respekten tilbake,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...