Gå til innhold

Hvor viktig er egentlig sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er sannsynlig at en mann ville ha gått inn i et forhold som han visste at ikke kom til å inneholde sex? Er sex så viktig at man ville ha latt være å innlede et forhold til ei jente som man likte godt?

Jeg har sett for meg at jeg kommer til å være singel resten av livet pga at jeg ikke ønsker sex, men jeg tror nok jeg kommer til å savne å ha noen å dele livet med.. Men har bare inntrykk av at veldig mange, spesielt mannfolk, mener sex er en nødvendig faktor for å kunne ha et godt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, det kommer vel an på om man skal binde det her mennesket til sølibat, eller om de skal få lov til å holde seg med en elsker på sidelinja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Jeg lurer på om det er sannsynlig at en mann ville ha gått inn i et forhold som han visste at ikke kom til å inneholde sex? Er sex så viktig at man ville ha latt være å innlede et forhold til ei jente som man likte godt?

Jeg har sett for meg at jeg kommer til å være singel resten av livet pga at jeg ikke ønsker sex, men jeg tror nok jeg kommer til å savne å ha noen å dele livet med.. Men har bare inntrykk av at veldig mange, spesielt mannfolk, mener sex er en nødvendig faktor for å kunne ha et godt forhold.

Tror ikke at jeg kunne vært i et forhold uten sex nei :snurt: Noen grunn for at du har bestemt deg for dettE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen mellom vennskap og forhold er sex, og har man ikke sex er man bare venner. Godt mulig at det finnes noen få der ute som vil akseptere det, eller som rett og slett ikke kan ha sex. Men jeg tror det vil bli veldig vanskelig å få noen inn i et sånt forhold, der man ikke skal ha sex. Jeg tenekr det kan bli mye frustrasjoner ut av det.

En ting er om man allerede har et forhold, og der den ene blir for syk til å for eksempel ha sex, men å gå inn i et forhold der man vet man ikke får sex, tror jeg som sagt de færreste vil gjøre.

Du må nok belage deg på å være singel veldig lenge. Men du kan jo være åpen med det på møteplassen, sukker ol der man kan finne partnere som passer for en selv, kanskje du er heldig at en av de få som ikke vil ha sex tar kontakt. Men ville ikke håpet for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de ikke finner en man som også er aseksuell, så vil det ikke funke. Ikke bare pga det fysiske behovet, men sex er bra mye følelser for menn òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om det er sannsynlig at en mann ville ha gått inn i et forhold som han visste at ikke kom til å inneholde sex? Er sex så viktig at man ville ha latt være å innlede et forhold til ei jente som man likte godt?

Jeg har sett for meg at jeg kommer til å være singel resten av livet pga at jeg ikke ønsker sex, men jeg tror nok jeg kommer til å savne å ha noen å dele livet med.. Men har bare inntrykk av at veldig mange, spesielt mannfolk, mener sex er en nødvendig faktor for å kunne ha et godt forhold.

Mange menn er impotente fra 45 års alderen og kanskje t.o.m yngre.

Så det er håp for deg. Du finner nok en mann som verken vil eller KAN ha sex : )

Så en livspartner kan du nok finne deg blant disse !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn er impotente fra 45 års alderen og kanskje t.o.m yngre.

Så det er håp for deg. Du finner nok en mann som verken vil eller KAN ha sex : )

Så en livspartner kan du nok finne deg blant disse !

Og mange kvinner er stokk dumme. Gjerne fra fødselen av.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her.

Tror ikke at jeg kunne vært i et forhold uten sex nei :snurt: Noen grunn for at du har bestemt deg for dettE?

Rett og slett ikke noe annet enn at jeg synes sex er ekkelt, og ikke ønsker å ha det.

Mange menn er impotente fra 45 års alderen og kanskje t.o.m yngre.

Så det er håp for deg. Du finner nok en mann som verken vil eller KAN ha sex : )

Så en livspartner kan du nok finne deg blant disse !

Menn på 45 er nok aaaalt for gamle for meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er sannsynlig at en mann ville ha gått inn i et forhold som han visste at ikke kom til å inneholde sex? Er sex så viktig at man ville ha latt være å innlede et forhold til ei jente som man likte godt?

Jeg har sett for meg at jeg kommer til å være singel resten av livet pga at jeg ikke ønsker sex, men jeg tror nok jeg kommer til å savne å ha noen å dele livet med.. Men har bare inntrykk av at veldig mange, spesielt mannfolk, mener sex er en nødvendig faktor for å kunne ha et godt forhold.

Kjære deg. Sex er overhode ikke alt i et forhold. Det er ikke en nødvendighet mellom to mennesker som deler ekte kjærlighet. Mange vil fortelle deg at det er nødvendig. Noen vil t.o.m si at du ikke kan leve uten det, Men kjenn etter hva du føler? Hva kjennes riktig for deg? Sex er bonus i et forhol. Ikke selvet limet. Det er også veldig individuelt hva man føler om sex og dens viktighet. Noen lever og ånder for det, mens andre kanskje bare har det et par ganger i året. Noen kan ikke ha det av naturlige årsaker. jeg synes ikke du skal bekymre deg. Finner du en mann som virkelig elsker deg, vil dere finne ut dette sammen.

Klem

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg og min mann har nesten aldri sex, men vi har det helt fantastisk. Vi har begge bare ikke interesse for det og det fungerer for oss. Og å si at par uten sex, bare er venner er vel litt å ta i vel? Jeg og min mann er vel kanskje det mest forelskede paret i vår venneflokk. Vi tar på hverandre hver dag. Kysser, koser, holder hender...You name it.

Husk at folk er forskjellig. Ikke alle MÅ ha sex i et forhold for å få det til å fungere!! ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle må ha sex. Og jeg synes det vitner om umodenhet om man presterer å si at sex er dødsviktig i et forhold, og at man ikke kan leve uten sex. Selvsagt kan man leve uten sex, og om sex er det viktigste for deg i et forhold, så har du gått glipp av noe essensielt.

Alle er forskjellige. Selv ville jeg ikke klart et forhold uten sex, men det finst garantert en mann, om ikke mange, her i landet som føler det samme som deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig kunne jeg aldri gått inn i et forhold som jeg visste skulle være uten sex.

Jeg er ikke munk.

Sex er limet i et forhold.Det er ofte en bekreftelse på hva man føler for den andre. Med dårlig sex går det fort utforbakke.

Det er nemlig symptom på at noe annet er feil og at følelsene man hadde for hverandre er på veien å kjølnes.

Sex er ikke alt, men det er viktig.

Har man problem i sexlivet er det veldig viktig å finne ut av en måte begge kan trives på.Gi og ta og tilpasse seg.Jobbe seg fram til en situasjon der begge er fornøyd med ordningen.

Sex ER viktig. Den som sier noe annet lyver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...