Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har stadig vekk UVI, og det kan til tiden gjøre sinnsykt vondt! Jeg har som regel noen tabletter med Timetorprim liggende. I kveld kjenner jeg at det begynner å svi bittelitt, og siden jeg absolutt ikke vil ha UVI nå, tok jeg en tablett med pencilin, to tranebær og c-vitamin + masse vann. Problemet er bare at jeg ikke har igjen flere tabletter med Timetoprim. Burde jeg dra til legen og få flere imorgen? Eller kan det holde med kun en tablett når det ikke har blitt verre?
Gjest ms_kwang Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Om du er plaget MYE med UVI, så prøv det her: Med engang du føler på deg at du får ny UVI, skaff deg Eplecider eddik, ta 1ss og hell det oppi 1 glass vann og drikk det. 1-3 ganger daglig Jeg brukte å ha UVI nesten annenhver måned før, pga Sopp-medisin-Uvi-Medisin-sopp-medisin opphold ny UVI..og sånn holdt det på veldig lenge, helt til jeg fikk beskjed av ei jeg kjenner om å prøve ut eplecider eddiken jeg har ikke hatt UVI siden jeg startet på det JA jeg kjenner ubehag, sånn føle at jeg holder på å få det, men så tar jeg eddiken, og det er borte 2-3 dager etterpå Medisiner er ikke alltid det beste, men jeg tror i mitt tilfelle så reagerte jeg på begge medisinene for sopp og UVI, derfor jeg slet sånn Men kan henne det funker for deg:) Lykke til, og god bedring!
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 jeg hadde kronisk urinveisinfeksjon i over ett år, tok akupunktur for det, og har ikke hatt det en eneste gang siden! det er altså 7 år siden!
C-girl Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 (endret) Du bør ikke selvmedisinere deg selv med mindre du vet at det er så ille at du faktisk MÅ ta penicilin. Bakteriene kan faktisk bli resistente, og da er det ingenting som funker. Det forskjellige bakterier som forårsaker Uvi, så det er ikke alltid at Trimetoprim er den rette penicilinen. Jeg er også plaget mye med Uvi, og har fått henvisning for å bli utredet for dette. Tror de har en grense på 5 uvi-er før du blir henvist, så tror det er bedre at du snakker med legen om videre utredning enn å selvmedisinere. Endret 19. desember 2011 av C-girl 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Ei venninne har hatt problemer med UVI, som dukket opp i hytt og pine. Hu spiser tranebær hver dag og større doser om hu kjenner at "noe" er på gang. Ikke problemer etter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå