Gjest SnowLeopard Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Hva ville dere gjort her? Vi eier mye skog. Både "i gokk" og langs vei. Vi har med andre ord mange flotte juletrær stående. Og her kommer problemet - det forsvinner masse trær hvert år!! Ikke at det er krise, men det er noe med prinsippet synes jeg.... De som kommer og SPØR, de får hente seg det treet de vil gratis, men vi har mange som sniker seg rundt gårdsveggen her, og tar seg et tre, spesielt om natten. Dette frustrerer meg. Ikke bare er det ekkelt at folk sniker rundt her, men jeg liker heller ikke at de ikke har respekt for vår eiendom, og bare tar et tre. Tok en på fersken, og han mente skogen var for alle. Selvsagt kan alle bare gå tur etc hos oss, men vi EIER faktisk trærne, og driver skogbruk. Hva ville dere gjort? Bare latt de stå på?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 For en frekk jævel. Har han ikke vett til å skamme seg når han blir tatt på fersk gjerning ville jeg latt det regne ild og svovel over ham. Eventuelt anmeldt fyren til politiet, men det førstnevnte alternativet er langt mer fristende.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Hvis han du tok på fersken kjørte bil, ville jeg notert ned bilnummeret og anmeldt han for tyveri. Hadde også tatt bilder med mobilkameraet for å ha bevis. Jeg er grunneier selv og dette hadde jeg ikke funnet meg i.
Gjest Tekola Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Jeg ville uten tvil tatt tak i dette! Det er privat eiendom. Men gode idéer for hva, det har jeg dessverre ikke.
Gjest SnowLeopard Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Jeg anmeldte han jeg fersket ja, men hva med alle de andre?? Jeg blir nesten husredd når det sniker folk rundt her, og jeg kan jo ikke patruljere mange tusen mål med skog hele døgnet heller
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Sett opp skilt om at alle tyverier og forsøk på dette vil bli anmeldt. Ring lokalavisen og spør om de er interessert å lage en sak om dette. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå