AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Altså, dette er ikke verdens undergang, men jeg er likevel nysgjerrig på å høre fra noen som kan noe rundt det her likevel. Jeg har i hele mitt liv vært Steinbukk, men nå er jeg altså Skytte. Jeg må innrømme at beskrivelsen av Skytte passer meg langt bedre, men av gammel vane så henger jeg meg derfor fortsatt opp i horoskop rundt Steinbukk. Er det noe i dette med at man nå har fått nytt stjernetegn, eller er det bare fjas? Dere som syns horoskp er tull i utgangspunktet trenger ikke svare
FruN Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 (endret) Hvordan forandrer man stjernetegn? Er det ikke datobestemt? Ok...lese hele tittelen. Hva er det 13. tegnet? Endret 18. desember 2011 av FruN
Shalimar Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Finnes ikke noe 13. stjernetegn. 360 grader/365 dager delt på 30/31 (dager) = 12 (måneder) Stjernetegnet til de som er født akkurat på de vippedagene til et annet tegn, det kan variere fra år til år, så det beste er å finne ut nøyaktig klokkeslettet du er født, gå inn på astro.com og taste inn dataene dine, og da ser du hva som er stjernetegnet ditt 1
Gjest Tekola Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Det ble vel sagt at denne endringen kun gjaldt for dem som ble født etter innføringen av det trettende tegnet? Mener jeg å huske, da. Skal ærlig innrømme at jeg ikke leste det så alt for nøye
Nimorna Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Finnes ikke noe 13. stjernetegn. jo det gjør det. Slangebæreren er det 13 tegnet.
Shalimar Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 jo det gjør det. Slangebæreren er det 13 tegnet. Det er bare 12 tegn i zodiaken. Dette med et 13. stjernebilde, påvirker ikke standard astrologi, siden den ikke er tatt med i zodiaken. 2
2shy Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har også fått nytt stjernetegn i følge den nye astrologien, men jeg aner ikke hvor reellt dette er. Holder meg til det stjernetegnet jeg alltid har hatt, selv om jeg kanskje har litt i bakhodet at det kan være feil. Men hva vet vel jeg
noisy Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 Dette er jo gammelt nytt, husker jeg leste om dette for mange år siden. Årsaken er visstnok at stjernene beveger seg noe (som alt i universet gjør), og at det dermed ikke var riktig å regne med datoene som ble bestemt for lenge siden (lurer på om det var i gamle Hellas). Det er ikke slik at det plutselig dukket opp et nytt stjernetegn, heller at det har skjedd en gradvis endring siden stjernetegnene først ble bestemt... Det var slik jeg forsto det, i allefall.
Gjest badeand1 Skrevet 19. desember 2011 #9 Skrevet 19. desember 2011 Da er visst jeg en kreps og det stemmer ganske bra med meg. men det gjør løven også.
Gjest hmrk Skrevet 19. desember 2011 #10 Skrevet 19. desember 2011 (endret) Altså, dette er ikke verdens undergang, men jeg er likevel nysgjerrig på å høre fra noen som kan noe rundt det her likevel. Jeg har i hele mitt liv vært Steinbukk, men nå er jeg altså Skytte. Jeg må innrømme at beskrivelsen av Skytte passer meg langt bedre, men av gammel vane så henger jeg meg derfor fortsatt opp i horoskop rundt Steinbukk. Er det noe i dette med at man nå har fått nytt stjernetegn, eller er det bare fjas? Dere som syns horoskp er tull i utgangspunktet trenger ikke svare Som skorpion (jeg har det i ascendanten og!!!) er jeg veldig interessert i horoskop. Det finnes åpenbart uenigheter når man er det ene eller det andre. Personligt tror jeg at man er i en 'mellomfase', hvor begge tegn spiller inn. Sjekk din ascendant, den vil spille inn den og. Hell og lykke fra en skorpionfaen Endret 19. desember 2011 av hmrk
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #11 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har alltid trodd at jeg var Skytte, men jeg er født i Slangebærerens tegn Skikkelig kjipt, Slangebæreren høres ond ut..
Gjest hmrk Skrevet 19. desember 2011 #12 Skrevet 19. desember 2011 Jeg har alltid trodd at jeg var Skytte, men jeg er født i Slangebærerens tegn Skikkelig kjipt, Slangebæreren høres ond ut.. Hva om slangen er snill? ;P
Gjest Linaria Skrevet 19. desember 2011 #13 Skrevet 19. desember 2011 Hmm.. Tror ikke på sånt. Man kan lese alle horoskopene og det passer litt. Jeg er uansett fortsatt tyr i det nye systemet.
Shalimar Skrevet 19. desember 2011 #14 Skrevet 19. desember 2011 "Ophiuchus the 13th Zodiac Sign? No, It's Not Expert astrologers debunk the latest astrological rumor" http://www.dailyhoroscope.com/horoscope-headlines/ophiuchus-the-13th-zodiac-sign 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #15 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er løve og har løve i ascedanten også... kort sagt er jeg en bitch med fint hår og hersketrang
addict Skrevet 19. desember 2011 #16 Skrevet 19. desember 2011 Hvordan finner man ut hvilket stjernetegn man er da?
Gjest badeand1 Skrevet 19. desember 2011 #17 Skrevet 19. desember 2011 Hvordan finner man ut hvilket stjernetegn man er da? Du tuller? http://magic.no/magic-magasin/nyheter/slangebareren-det-trettende-stjernetegnet?tlf=79000434 1
SusanneGullet Skrevet 19. desember 2011 #18 Skrevet 19. desember 2011 Og jeg er ikke vannmann lenger, menn steinbukk Jeg vil ikke være steinbukk Nå høres sikkert jeg jævli dum ut. Men gjelder det meg, eller gjelder det de som blir født nå og utover?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #19 Skrevet 19. desember 2011 Som skorpion (jeg har det i ascendanten og!!!) er jeg veldig interessert i horoskop. Det finnes åpenbart uenigheter når man er det ene eller det andre. Personligt tror jeg at man er i en 'mellomfase', hvor begge tegn spiller inn. Sjekk din ascendant, den vil spille inn den og. Hell og lykke fra en skorpionfaen Hva er ascendanten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå