Gå til innhold

Norlevo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må man spørre på apoteket for å få denne, eller ligger den fremme et sted som man kan plukke den med seg og betale i kassen. Var innom en tur i dag, men fant den ikke så jeg gikk ut igjen. Må finne den i morgen! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor var du?

På de fleste apotek ligger den der du finner graviditet test etc. Men på legevakta i Oslo har de (av en eller annen grunn) den ikke tilgjengelig, man må spørre.

Skrevet

På mitt apotek pleier de å ligge i samme seksjon som graviditetstestene og kondomene, om jeg ikke husker feil. Grønn pakke.

Skrevet

Hvor var du?

På de fleste apotek ligger den der du finner graviditet test etc. Men på legevakta i Oslo har de (av en eller annen grunn) den ikke tilgjengelig, man må spørre.

Altså, mener apoteket som ligger ved siden av legevakta :) Lurer forresten på hvor mange norlevo pakker de selger i løpet av en søndag. Det er ikke få tror jeg.

Skrevet

Hvor var du?

Tror de noen steder også har det sånn at det bare ligger framme én pakke som er tom, så når man legger den på disken finner de fram en ny som ikke er tom (litt som med spillene på spillbutikker).

Grunnen er garantert at Norlevo er en av tingene som oftest blir naska.

Skrevet

Vet noen om et apotek i Oslo sentrum som har pakkene liggende fremme? Huff, jeg vet det er tåpelig, men jeg har ikke lyst til å spørre!

Men jeg må jo det om jeg ikke finner den et sted... :sjenert:

TS

Gjest Wolfmoon
Skrevet

http://www.norlevo.no/

Pakken er ganske lett synelig, og som de andre sier ligger den gjerne ved graviditetstester, men jeg har også sett den blant "diverse legemiddler".

Ingen skam i å spørre heller, og spør du etter Norlevo så vil de fleste rundt ikke skjønne hva du spør etter. Husk at effekten blir mindre jo lengre du venter, så du bør komme deg av sted så fort som mulig å få tak i den :klem:

Skrevet

Jeg tror de fleste apotekene har dette bak disk, pga stjeling.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg tror de fleste apotekene har dette bak disk, pga stjeling.

Jeg har kjøpt det noen ganger (mest for andre som ikke tørr), og jeg har aldri opplevd at de har det bak disk faktisk. Jeg har imidlertid flere ganger opplevd å ikke finne den uten hjelp!

Skrevet

Vet noen om et apotek i Oslo sentrum som har pakkene liggende fremme? Huff, jeg vet det er tåpelig, men jeg har ikke lyst til å spørre!

Men jeg må jo det om jeg ikke finner den et sted... :sjenert:

TS

Det må da være bedre å spørre og bli litt flau enn å bli gravid?

Kan jo være tilfeldig, men da jeg var innom Vitus Apotek måtte jeg kontakte betjeningen for å kjøpe, på Boots sto det framme (ved kondomer/underlivshygiene etc). Så det varierer, tydeligvis. :)

Skrevet

jeg trodde det stod navlelo og ikke norlevo :sjenert:

Skrevet

Det må da være bedre å spørre og bli litt flau enn å bli gravid?

Kan jo være tilfeldig, men da jeg var innom Vitus Apotek måtte jeg kontakte betjeningen for å kjøpe, på Boots sto det framme (ved kondomer/underlivshygiene etc). Så det varierer, tydeligvis. :)

Ja da! Det er ikke et alternativ å la være! Jeg skal få tak i det i morgen.

Skrevet

Jeg syntes det var pinlig å spørre en gang (den gang det ikke var selvbetjening på apoteket...) og endte opp med å skrive navnet på en lapp og ga lappen til damen.. sa jeg skulle ha en sånn. Det gikk fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...