Gå til innhold

Slikking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SemperFi

Har vært bort på fyrer som ikke liker det. Noe som er helt ok, så lenge de ikke er av typen som maser om blowjobs.

Jeg var i et forhold lenge der jeg måtte be om blowjob, eller så ble det ingen. Det forferdelige sexlivet levet jeg med i 3 år.

No more! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i et forhold lenge der jeg måtte be om blowjob, eller så ble det ingen. Det forferdelige sexlivet levet jeg med i 3 år.

No more! :snurt:

Hvorfor var du ilag med henne i tre år hvis sexen var så elendig>?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Hvorfor var du ilag med henne i tre år hvis sexen var så elendig>?

For at jeg forsøkte å endre på noe som ikke gikk an å endre på.

Forsøkte å snakke med henne, etc. laaaang historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan slikker man uten å være borti?

Et ord manglet. hehe. Kommer borti plasser som kjennes ubehagelig mente jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at jeg forsøkte å endre på noe som ikke gikk an å endre på.

Forsøkte å snakke med henne, etc. laaaang historie.

Stakkars deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HÆ? Er det mange kvinner som ikke vil bli slikket?! Det visste jeg ikke! Finnes jo ikke noe bedre enn å bli slikket :hakeslepp:

Men såklart, om ikke sexen var helt planlagt, og man ikke har fått tid til intimbarbering og fittevask, så skjønner jeg godt at man ikke vil bli slikket. Dessuten så er jo også det å bli slikket smak og behag. Noen liker det, andre ikke.

Endret av solch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker egentlig å bli slikket... Med eksen var det og blowjobs stort sett noe vi gjorde hver gang vi hadde sex. Jeg elsket å suge han, han elsket å slikke meg og vi fikk ikke nok av hverandre på sexfronten.. Nå er jeg derimot sammen med en som nesten aldri viser eller tar initiativ til sex, han takler ikke sitt eget sperm og slukner rett etter utløsning. Vet forsåvidt at det siste er relativt vanlig, men det er ikke noe kjekt når han så - og si aldri gjør noe på meg og hele seansen er over på under fem min.. Vi har vært sammen i 3 mnd, han har aldri gått ned på meg - selv om han sier at han vil, men jeg gruer meg mer og mer til det.. Så jeg vet ikke en gang om jeg tør å la han gå ned på meg når han endelig tar initiativ:( er vel en kombinasjon av alt - feks at han ikke takler å være borti spermet sitt etter sex feks, da skjønner jeg ikke hvordan han kan like å slikke...?

Kom fra et forhold med veldig lite hemninger, der vi gikk inn for å bli kjent og eksperimentere med hverandre - pratet masse sammen om hva vi likte osv.. Prøver med han nye også, men føler det bare er masse begrensninger og at han har gitt opp det å tilfredsstille meg fordi det tar en evighet (.....).. Jeg har aldri hatt problemer med å komme:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Jeg elsker egentlig å bli slikket... Med eksen var det og blowjobs stort sett noe vi gjorde hver gang vi hadde sex. Jeg elsket å suge han, han elsket å slikke meg og vi fikk ikke nok av hverandre på sexfronten.. Nå er jeg derimot sammen med en som nesten aldri viser eller tar initiativ til sex, han takler ikke sitt eget sperm og slukner rett etter utløsning. Vet forsåvidt at det siste er relativt vanlig, men det er ikke noe kjekt når han så - og si aldri gjør noe på meg og hele seansen er over på under fem min.. Vi har vært sammen i 3 mnd, han har aldri gått ned på meg - selv om han sier at han vil, men jeg gruer meg mer og mer til det.. Så jeg vet ikke en gang om jeg tør å la han gå ned på meg når han endelig tar initiativ:( er vel en kombinasjon av alt - feks at han ikke takler å være borti spermet sitt etter sex feks, da skjønner jeg ikke hvordan han kan like å slikke...?

Kom fra et forhold med veldig lite hemninger, der vi gikk inn for å bli kjent og eksperimentere med hverandre - pratet masse sammen om hva vi likte osv.. Prøver med han nye også, men føler det bare er masse begrensninger og at han har gitt opp det å tilfredsstille meg fordi det tar en evighet (.....).. Jeg har aldri hatt problemer med å komme:((

Syntes synd på han.

Det beste med ny forelskelse er sex, masse sex over alt. Og eksperimentering, finne ut hva den andre partneren elsker.

Ikke minst laaaange sexøkter med rolige og harde runder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF hvis han har gitt opp å tilfredstille deg så får du bare dumpe fyren! ikke noe å ha på.

kvinner er bare ikke like raske til å komme som menn(sommregel) å gi opp din nytelse er uakseptabelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes synd på han.

Det beste med ny forelskelse er sex, masse sex over alt. Og eksperimentering, finne ut hva den andre partneren elsker.

Ikke minst laaaange sexøkter med rolige og harde runder.

Jeg vet... Da skal man ikke få nok av hverandre, har bare blitt til at jeg har blitt skikkelig usikker på meg selv og han fordi det er blitt sånn. Er jo ikke akkurat lenge vi har vært sammen, hva har skjedd med sexlivet om 5 år da...? Grøss :( hvis det ikke fungerer blir det jo bare to venner som er sammen.. Og vi er kun i midten av 20-årene.....

Noen forslag..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle damer som er usikre på utseendet av underlivet:

Når en mann dukker ned der med munn og tunge så er det han minst tenker på i hele universet hvordan det ser ut..!!!

Han har sex, han skal slikke, han skal få deg til å nyte!!

Husk dette!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Å bli slikket er herlig, men man må selvsagt føle seg ren og komfortabel med at mannen går ned på deg.. Jeg nekter å bli slikket om jeg ikke har dusjet for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble vel for mye trykk på klitoris?

Ja der også. Og noen ganger borti urinrøret. Da har jeg stoppet ham, for det er både ubehagelig og ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange seksuellt aktive år - hvor det å bli slikket har kjedet meg, har jeg omsider funnet en sexpartner som kan sine saker!! Han sier jeg smaker godt, lukter godt, og han gir med orgasmer jeg har drømt om... Slikking krever gjensidig trygghet og åpenhet, det kan være en utrolig nytelse, og gir et nært seksuelt samspill :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri latt noen slikke meg av flere grunner.

Det første er at det er ekkelt!! Kjønnsorganer har INGENTING i munnen å gjøre! grøss.

Og som mange andre nevner har jeg komplekser for utseende og er livredd for hva mannen skulle mene om lukt/smak.

Jeg blir også ekstremt våt når jeg er tent, og den guffa unner jeg ikke mannen å sleike i seg :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har aldri latt noen slikke meg av flere grunner.

Det første er at det er ekkelt!! Kjønnsorganer har INGENTING i munnen å gjøre! grøss.

Og som mange andre nevner har jeg komplekser for utseende og er livredd for hva mannen skulle mene om lukt/smak.

Jeg blir også ekstremt våt når jeg er tent, og den guffa unner jeg ikke mannen å sleike i seg :spy:

Den "guffa" smaker godt synes jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man må være forsiktig.

Viktig å fingre mens man slikker også har jeg lært.

Å ja...å ja...å ja....å jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...