Gå til innhold

Slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange damer som ikke vil bli slikket,er noe av det beste jeg vet.Har vært sammen med ganske mange jenter,men bare et fåtall har latt meg slikke musa.Har jeg vært uheldig,eller er det vanlig å ikke få slikke ei deilig mus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange er nok redde for å lukte vondt, og at mannen skal synes det er litt ekkelt...

• Liker 5
Skrevet

Sjekk ut noen av trådene her på forumet som omhandler fitter og kjønnslepper så ser du hvordan mange kvinner tenker om sitt eget (og andres) kjønn...

Det er enormt mange kvinner som skammer seg over "for store" (og kanskje også "for små"?) kjønnslepper, og er redde for at mannen skal synes de er stygge nedentil.

Ved slikking har man jo mannens ansikt bokstavelig talt klint opptil underlivet, noe som ikke akkurat etterlater mye til fantasien. Han får sett alt..

I tillegg er man redd det skal lukte og/eller smake ekkelt.

Skam, rett og slett. Man skammer seg over sitt eget underliv.

Det er jo helt tragisk i grunn, så mye nytelse man sikkert går glipp av, men frykten for å bli avvist eller sett på som ekkel/stygg er så stor at det ikke føles verdt det der og da.

• Liker 4
Skrevet

Jeg(som veldig mange andre) har indre kjønnslepper som er litt større enn de yttre. Ikke veldig mye, men henger bitte litt utenfor. Har hørt veldig mange menn som påpeker att det er turnoff, og at de ikke liker det i det hele tatt. Hvorfor er det egentlig så ekkelt? Merker jeg blir velgig usikker på å vise meg naken nedentil når jeg har fått høre av menn at de synes det er ekkelt...

Skrevet

at mannen elsker å slikke er det beste jeg vet!!

er du god også så er du en keeper ;) finn deg ein dame med litt sjøltillit.

jeg selv digger musa mi, å syns ikke det er NOE galt med den.

men jeg som alle andre jenter har kompleker med noe, jeg fks hater rumpa mi, så hvis jeg møter en man som fks elsker å klemme\ta på rumpa så nekter jeg.

alle er forskjelige, du finner nok ei som vil sette pris på dine gode sider (mussklikking)

Skrevet

Er det virkelig sånn at de fleste jenter ikke liker å bli slikket?

Skrevet

er det sånn at de fleste mannfolk er så dårlige til å slikke? ;) hehe

neida men man kan jo ikke bare kjøre på som en tornado der nede heller :P

og dama må føle seg tiltrekende og sexy, også at musa er vakker og myk og velduftende osv osv, her er det bare å skryte av musa og få henne til å virkelig vite at du VIL være der nede og ikke føler du må.. ;)

• Liker 2
Skrevet

Da er du ikke flink nok til å få kvinnene til å slappe av rundt deg.

• Liker 2
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Det kommer blant annet an på om jeg vet at mannen nylig spiste noe, eller ikke. Dersom han har pusset tenna etterpå er det greit, men ellers vegrer jeg meg litt for det..

Skrevet

Det kommer blant annet an på om jeg vet at mannen nylig spiste noe, eller ikke. Dersom han har pusset tenna etterpå er det greit, men ellers vegrer jeg meg litt for det..

Hvorfor det?

Skrevet

Kommer an på hvor ren jeg føler meg, føler jeg meg ren så nekter jeg aldri kjærsten min å slikke meg.

Skrevet

Jeg skal stille opp til en sleikerunde når som helst for å bøte på alle de der damerne som ikke liker å bli sleiket.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal stille opp til en sleikerunde når som helst for å bøte på alle de der damerne som ikke liker å bli sleiket.

ME 2 :P

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det er synd om mange kvinner ikke klarer å nyte det på grunn av komplesker, når det kan være så fantastisk.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å bli slikket, men jeg slipper ikke noen ned dit uten at jeg er så godt som nyvasket og føler meg delikat

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg tror de fleste menn liker å slikke damer, selv elsker jeg det, kan holde på lenge, liker å se at damer kommer når jeg gjør det.

Skrevet

Jeg liker ikke å bli slikket. Synes ikke det er noe godt. I hvert fall ikke til nå. Manfolkene jeg har vært borti har vært for uforsiktige, og kommet borti så det har blitt ubehagelig.

Gjest SemperFi
Skrevet

Jeg liker ikke å bli slikket. Synes ikke det er noe godt. I hvert fall ikke til nå. Manfolkene jeg har vært borti har vært for uforsiktige, og kommet borti så det har blitt ubehagelig.

Ja man må være forsiktig.

Viktig å fingre mens man slikker også har jeg lært.

Skrevet

Hvordan slikker man uten å være borti?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror de fleste menn liker å slikke damer, selv elsker jeg det, kan holde på lenge, liker å se at damer kommer når jeg gjør det.

Har vært bort på fyrer som ikke liker det. Noe som er helt ok, så lenge de ikke er av typen som maser om blowjobs.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...