Sandman Skrevet 19. desember 2003 #1 Del Skrevet 19. desember 2003 Her er en link til Kongsvinger-drapet: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=206415 Burde vi ikke kjøre en rasistisk debatt, det er jo så lenge siden sist? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. desember 2003 #2 Del Skrevet 19. desember 2003 Ha en god og fredelig jul til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. desember 2003 #3 Del Skrevet 19. desember 2003 De rekker pokker ikke få oppholdstillatelse engang, før de bryter Norsk lov! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 19. desember 2003 #4 Del Skrevet 19. desember 2003 Blir jo som å banne i kjerka....Holder heller kjeft, tror jeg....... Forresten, Sandman! Rasisme må da være verdens mest misbrukte ord! Det BETYR å se ned på mennesker pga hudfarge og andre menneskelige trekk som skiller seg fra vår (den hvite 'rase'). Og det er jo ikke det dette dreier seg om....eller det er som regel ALDRI det det dreier seg om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 19. desember 2003 #5 Del Skrevet 19. desember 2003 De rekker pokker ikke få oppholdstillatelse engang' date=' før de bryter Norsk lov! :evil:[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 19. desember 2003 #6 Del Skrevet 19. desember 2003 De rekker pokker ikke få oppholdstillatelse engang' date=' før de bryter Norsk lov! :evil:[/quote'] Tror du alle mennesker utenfor Norge er en slags engelaktige vesener?Det er desverre ikke bare normenn som begår kriminelle handlinger, vet du. Når man tar alder og kjønn i betrakning er ikke innvandrere mer kriminelle enn oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2003 #7 Del Skrevet 19. desember 2003 Rasisme må da være verdens mest misbrukte ord! Enig med deg i det, Chimp. Rasisme brukes om så mye rart at ordet mister litt av betydningen sin. Synd, for rasisme er virkelig verd å kjempe mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 19. desember 2003 #8 Del Skrevet 19. desember 2003 Burde vi ikke kjøre en rasistisk debatt, det er jo så lenge siden sist? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 19. desember 2003 #9 Del Skrevet 19. desember 2003 Nei. Enig med Morrison: N E I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. desember 2003 #10 Del Skrevet 20. desember 2003 irakeren burde være takknemelig for å få bo i norge og oppføre seg deretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #11 Del Skrevet 20. desember 2003 Veldig enig med Chimp jeg ogå. Det er da noen invandrere med en hvit/lys hudfarge også Barbie og Lurven- Så var det det og ta alle over en kam da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. desember 2003 #12 Del Skrevet 20. desember 2003 Veldig enig med Chimp jeg ogå. Det er da noen invandrere med en hvit/lys hudfarge også Barbie og Lurven- Så var det det og ta alle over en kam da så var det med å lære seg å lese hva som står da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2003 #13 Del Skrevet 20. desember 2003 irakeren burde være takknemelig for å få bo i norge og oppføre seg deretter Jeg leser og leser og forstår det slik: Irakere, Ikke noen burde være være takknemlige og oppføre seg. Mener du også norsk fødte irakere eller ALLE Irakere og at alle irakere ikke kan oppføre seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. desember 2003 #14 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg leser og leser og forstår det slik: Irakere, Ikke noen burde være være takknemlige og oppføre seg. Mener du også norsk fødte irakere eller ALLE Irakere og at alle irakere ikke kan oppføre segjeg skrev irakeren. ikke irakere jeg har da aldri sagt at ikke alle irakere kan oppføre seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 21. desember 2003 #15 Del Skrevet 21. desember 2003 irakeren burde være takknemelig for å få bo i norge og oppføre seg deretter Kjære lille venn, tror du dette handler om vanlig folkeskikk. Tenker heller vi skal snakke om psykiske lidelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. desember 2003 #16 Del Skrevet 21. desember 2003 Kjære lille venn, tror du dette handler om vanlig folkeskikk. Tenker heller vi skal snakke om psykiske lidelser. alle som dreper et annet menneske med overlegg har vel en eller annen form for psykisk lidelse vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #17 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg skrev irakeren. ikke irakere jeg har da aldri sagt at ikke alle irakere kan oppføre seg aha , Du hadde jo rett i at jeg ikke kan lese da :oops: Men hadde du sagt det samme hvis det var en nordmann som hadde gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. desember 2003 #18 Del Skrevet 21. desember 2003 aha , Du hadde jo rett i at jeg ikke kan lese da :oops: Men hadde du sagt det samme hvis det var en nordmann som hadde gjort det?jeg mener jo ikke at utlendinger er verre enn nordmenn... et drap er jo et drap uansett. men jeg syns en del utlndinger som kommer tyil norge bør være litt mer ydmyke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #19 Del Skrevet 21. desember 2003 Men ydmykhet har ingenting med drap og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 21. desember 2003 #20 Del Skrevet 21. desember 2003 Men ydmykhet har ingenting med drap og gjørenei det er jeg enig i.. men han hadde jo plaget denne damen en stund da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå