AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Hva synes dere om gutter som er halvt norsk halvt spansk/latino, halvt norsk halvt afrikansk, halvt norsk halvt asiatisk etc etc.. Altså gutter som er godt og blandet som er halvt norsk og halvt et annet land ? Jenter også forøvrig Jeg synes feks Lana fra smallville er ganske pen. Usikker på hvor begge foreldrene kommer fra men har hørt at hun er halvt asiatisk ivertfall. http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110513221353/marvel_dc/images/b/b6/Lana_Lang_Smallville_022.jpg Hva synes dere om "Superman" eller Dean cain som han heter. Har hørt at han er mixet men usikker hvor begge foreldrene er fra, vet dere ? http://naked.actors.nu/photos/341683/deancain.jpg Del gjerne bilder og navn med mennesker dere synes er sexy eller kjekke som er godt og blandet. Har dere sett noen fine mixet folk i Norge, noen dere kjenner feks eller har sett før som dere tror er mixet ?
Gjest SweetThing Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Jeg synes de som er mixet som regel er noen av de peneste, og kanskje mest interessante. Utifra min egen erfaring. 2
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 mulatt heter det. ingen standard på utssende på mennesker alle er forsjellige.har du en standard kansje..mange fra ditt område er lik deg...nei..dustete tråd 2
Lunivere Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 (endret) Jeg synes mennesker som er mikset er utrolig flotte, og definitivt mye penere enn "vanlige" mennesker. De får et særpreg, og ser ikke ut som alle andre. Endret 18. desember 2011 av Gaea 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Shemar Moore har en afro-amerikansk far og en hvit mor. Og han er nydelig! 5
Gjest BettyBoop28 Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Hva synes dere om gutter som er halvt norsk halvt spansk/latino, halvt norsk halvt afrikansk, halvt norsk halvt asiatisk etc etc.. Altså gutter som er godt og blandet som er halvt norsk og halvt et annet land ? Jenter også forøvrig Jeg synes feks Lana fra smallville er ganske pen. Usikker på hvor begge foreldrene kommer fra men har hørt at hun er halvt asiatisk ivertfall. http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110513221353/marvel_dc/images/b/b6/Lana_Lang_Smallville_022.jpg Hva synes dere om "Superman" eller Dean cain som han heter. Har hørt at han er mixet men usikker hvor begge foreldrene er fra, vet dere ? http://naked.actors.nu/photos/341683/deancain.jpg Del gjerne bilder og navn med mennesker dere synes er sexy eller kjekke som er godt og blandet. Har dere sett noen fine mixet folk i Norge, noen dere kjenner feks eller har sett før som dere tror er mixet ? syns de er veldig pene.
Gjest fireflies Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Jeg synes de som er mixet som regel er noen av de peneste, og kanskje mest interessante. Utifra min egen erfaring. Enig med du
Cathrine88 Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 mulatt heter det. ingen standard på utssende på mennesker alle er forsjellige.har du en standard kansje..mange fra ditt område er lik deg...nei..dustete tråd Nei, det gjør det aldeles ikke. Kjæresten min er ihvertfall verdens peneste. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Oki, hun her var bare helt fantastisk nydelig !!! Hva synes dere om henne her ? Melanie Iglesias : Hun er fillipinsk, spansk, italiensk, puerto rican og brazilianer. http://www.quicklinks.net/content/Melanie-Iglesias/Melanie_Iglesias_81.jpg http://1.bp.blogspot.com/-eCysxK5BIII/Ti1Vujb-U7I/AAAAAAAABq4/EY-QwIGzZP0/s1600/Melanie-Iglesias-hot.jpg HELT FANTASTISK NYDELIG !!!!
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #11 Skrevet 18. desember 2011 Kristin Kreuk er nederlandsk/kinesisk btw.
Gjest döderlein Skrevet 18. desember 2011 #12 Skrevet 18. desember 2011 Jeg synes det ikke gjør noe, jeg reagerer mer på folk som skriver "mixet".
Hipster Skrevet 18. desember 2011 #14 Skrevet 18. desember 2011 Jeg synes mange halvt afrikanske og halvt norske gutter er utrolig kjekke, og blir mye mer tiltrukket av de enn hvite gutter, faktisk 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #15 Skrevet 18. desember 2011 Ikke min greie. Jeg syns faktisk "mulatt" eller "mixed" er litt "waste" 1
Gjest döderlein Skrevet 18. desember 2011 #16 Skrevet 18. desember 2011 Ikke min greie. Jeg syns faktisk "mulatt" eller "mixed" er litt "waste" Mener du det? At noen mennesker er avfall bare på grunn av mikset etnisitet? 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #17 Skrevet 18. desember 2011 Kjøter. Blandingsrase. Nei takk! 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2016 #19 Skrevet 7. september 2016 Jeg er halvt sør amerikaner (paraguaysk) og halvt norsk Mulatt blir feil å bruke på sør amerikanere iallefall når de er hvite. Latin amerikanere er ikke egen rase. Latin amerika er på grunn av språket, spansk. Som f eks mexico tilhører nord amerika. Og er grensen til mellom amerika, men det er også latin-amerika selv om det hører til nord amerika. I latin amerika finnes det hvite sør amerikanere og mørke sør amerikanere, akkurat som i nord amerika, hvite og mørke nord amerikanere. Men som f eks i brasil, chile, colombia så er de litt mørke, det finnes også bleike der. Så har vi Argentina, paraguay og uruguay osv, der er de hvite. I alle land så er det alltid noen som er litt mørke, men det betyr ikke at de tilhører landet I nord amerika så er kvinner og menn som regel veldig pene å se på, men mye av menneskene der er mixet tilbake i tid. Det er derfor de er så fine å se på, har jeg hørt Nord amerikanere har mer gultone i huden, i norge er det mest rødtone, kjenner noen med gultone men det er svært få. Men mulatt. Det blir vel brukt på pakistanere/afrikanere/asatiske eller mennesker med veldig mørk hud som har blitt blandet med noen som er hvit huden. Moren min er sør amerikansk og hun er like blek som pappa, men har noe mer gultone enn rødtone i huden. Født med blondt hår og brune øyner. Det er veldig mange gutter som mener jeg er så tiltrekkende, jeg har aldri visst hvorfor. Har heller aldri skjønt når venninnene mine sier at jeg kan få hvem jeg vil. En kompis av meg sa det var fordi jeg var halvt latiner, og latinere er veldig tiltrekkende visst. Mer figur, stor rompe og kanskje litt annerledes utseende, og at norske blir mer "flatt", annen kropp og mer rød. De fleste trodde ikke på meg når jeg sa jeg var halvt sør amerikaner, men tilslutt så trodde de på meg, og da mente de at det var kanskje derfor jeg var så vakker, fordi jeg var blandet. Søsteren min er helt norsk, og hun har også reagert på forskjellen på meg og henne når det kommer til andre når vi er ute å drikker Det har fått henne til skulle ønsket hun også var som meg, haha. Og faren min er veldig stolt over mamma, veldig redd for henne Han kunne aldri ønsket seg ei norsk kvinne igjen etter å ha vært så heldig å møtt mamma, det var et annet syn med nord og sør amerikanere sa han, og han elsker å få spanske kallenavn Jeg syntes norske er veldig pene å se på. Jeg har hatt norske kjærester og merker de er veldig redd for å miste meg, noe av grunnen er vel jeg er halvt latiner kanskje, for venninnene mine merker de må streve for at kjæresten skal høre på de og de bryr seg nesten ikke. Har aldri opplevd at norske gutter er sånn med me, syntes de er kjempe snille Nå er jeg sammen med en fra paraguay. Møtte han når jeg besøkte familien Men jeg vil finne meg en som er halvt nord amerikaner en gang Anonymkode: c24a9...05e 1
Luxor Skrevet 7. september 2016 #20 Skrevet 7. september 2016 Jeg har en venninne som er halvt norsk og halvt gresk. Hennes biologiske far er en veldig mørk greker. Ansiktstrekkene hennes er noe av det vakreste jeg har sett på et menneske. Gjett hvem som aldri får være i fred ute på byen da! Og det skader jo ikke heller at hun er et av de fineste menneskene jeg vet om. ☺️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå