AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Kjøpte meg en InVite stavmikser på 800w i går, kun fordi jeg skulle bruke den til å knuse is med. Etter å ha saumfart bruksanvisningen, finner jeg ingenting om å knuse is! Det står bare at man ikke skal bruke hakkeboksen til å kutte opp veldig solid mat med, som f.eks. isbiter. Men den tar både kjøtt, gulerøtter, valnøtter og mandler... Er det noen som har en slik og som bruker den til å kutte opp is med?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Du knuser ikke is med en stavmikser, den er ikke sterk nok dessuten vil det jo sprute is overalt.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Om du tar en ttt på google så ser du utrolig mange som bruker stavmikser til å knuse is med...
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Om du tar en ttt på google så ser du utrolig mange som bruker stavmikser til å knuse is med... Med en stavmikser på 800W?
lurine Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Min Bamix klarer det uten problemer. Min gamle Braun klarte det ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå