Gå til innhold

hva synes dere om dette bildet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenta kjenner tydeligvis ikke sine egne vinkler i det hele tatt. Hun var sikkert pen nok, men enten trenger hun noen kurs, eller så trenger hun å bytte yrke, for gode modellbilder var det ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flat rumpe og for store pupper. Hun ser framtung ut. Ansiktet var ikke spesielt pent det heller.

Gjest Levitate
Skrevet

Jenta er pen hun, men bildene var forferdelige.. Hun trenger nok litt mer opplæring i modellyrket, for dette var typisk amatørbilder.

Gjest tryllestav
Skrevet

Utrolig fin kropp, hvis det er noen som kan gå i g-streng så er det hun. G-streng er fint hvis en har en så spretten og fast rumpe. Og hun var absolutt ikke gjennomsnittlig!

jeg lurer på hvorfor jenter bruker string truse noen ganger??

post-43766-0-54251000-1324225331_thumb.j

Gjest tryllestav
Skrevet

vil gjerne ha svar på spørsmålet mitt over :lur:

Gjest snoopy_93
Skrevet

Sjeldent jeg sier noe sånt, men synes ikke bildet var noe spesielt "wow". Alle modeller osv har jo sånne bilder..

Gjest tryllestav
Skrevet

det var det jeg lurte på nå.

Gjest SemperFi
Skrevet

det var det jeg lurte på nå.

Slik at kåte idioter som deg kan se på bildene og runke.

Skrevet

Morsomt at hun er ok, gjennomsnittlig, ikke spes. pen osv :fnise:

Går noen dager mellom hver gang jeg ser en såpass pen jente med slik rumpe. De fleste har ikke så pen rumpe.

Men for all del, alle dere som har svart her er sikkert mye penere selv :ironi:

• Liker 1
Skrevet

Signeres, ikke hadde hun overleppe heller....

Øhm, dette her er bare tragisk :fnise:

Den jenta er penere enn 90% av KG-damene (ja, jeg har sett billedtrådene) og å sitte å rakke ned på utseendet hennes er bare tragisk.

Når knapt gjennomsnittlige jenter får "ååå, du er sinnsykt pen" i billedtrådene her, men alle "utenfra" (være seg fotballfrua eller en ukjent modell) får pepper som det holder, sier det litt om brukerne :popcorn:

Skrevet

Men for all del, alle dere som har svart her er sikkert mye penere selv :ironi:

Hva har det med saken å gjøre? Hvor pen vi synes hun er, har da ingenting å gjøre med hvor pene vi selv er.

• Liker 2
Skrevet

Hvor pen noen er, er jo veldig subjektivt.

• Liker 1
Skrevet

Ser falske ut. Det første jeg legger merke til.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Pen jente. Pen kropp. Elendig posering i første bildet (HI). Hun så mye større ut enn det hun er på det bildet der hun står.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Øhm, dette her er bare tragisk :fnise:

Den jenta er penere enn 90% av KG-damene (ja, jeg har sett billedtrådene) og å sitte å rakke ned på utseendet hennes er bare tragisk.

Når knapt gjennomsnittlige jenter får "ååå, du er sinnsykt pen" i billedtrådene her, men alle "utenfra" (være seg fotballfrua eller en ukjent modell) får pepper som det holder, sier det litt om brukerne :popcorn:

Du gjør jo det samme selv nå da. Du rakker ned på KG jentene. Alle har sine meninger om ting, la de for all del ha sine meninger.

Skrevet (endret)

Hun hadde i hvertfall veldig fin rompe!!

..søren, nå ble jeg kåt! :lur:

Kanskje jeg skal lage en "post bilde av rompa di i g streng" tråd, også? Men det blir vell ikke helt "politisk korrekt"? :gjeiper:

Endret av danbanan
Skrevet

Det blir upolitisk korrekt om du fjerner "i g streng".

Skrevet

Tenker.. billig runkemateriale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...