Gjesten Skrevet 18. desember 2011 #21 Skrevet 18. desember 2011 Jenta kjenner tydeligvis ikke sine egne vinkler i det hele tatt. Hun var sikkert pen nok, men enten trenger hun noen kurs, eller så trenger hun å bytte yrke, for gode modellbilder var det ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #22 Skrevet 18. desember 2011 Flat rumpe og for store pupper. Hun ser framtung ut. Ansiktet var ikke spesielt pent det heller.
Gjest Levitate Skrevet 18. desember 2011 #23 Skrevet 18. desember 2011 Jenta er pen hun, men bildene var forferdelige.. Hun trenger nok litt mer opplæring i modellyrket, for dette var typisk amatørbilder.
Gjest tryllestav Skrevet 18. desember 2011 #24 Skrevet 18. desember 2011 Utrolig fin kropp, hvis det er noen som kan gå i g-streng så er det hun. G-streng er fint hvis en har en så spretten og fast rumpe. Og hun var absolutt ikke gjennomsnittlig! jeg lurer på hvorfor jenter bruker string truse noen ganger??
Gjest tryllestav Skrevet 19. desember 2011 #25 Skrevet 19. desember 2011 vil gjerne ha svar på spørsmålet mitt over
Gjest snoopy_93 Skrevet 19. desember 2011 #26 Skrevet 19. desember 2011 Sjeldent jeg sier noe sånt, men synes ikke bildet var noe spesielt "wow". Alle modeller osv har jo sånne bilder..
Gjest tryllestav Skrevet 19. desember 2011 #27 Skrevet 19. desember 2011 jeg lurer på hvorfor jenter bruker string truse noen ganger?? det var det jeg lurte på nå.
Gjest SemperFi Skrevet 19. desember 2011 #28 Skrevet 19. desember 2011 jeg lurer på hvorfor jenter bruker string truse noen ganger?? det var det jeg lurte på nå. Slik at kåte idioter som deg kan se på bildene og runke.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #30 Skrevet 20. desember 2011 Morsomt at hun er ok, gjennomsnittlig, ikke spes. pen osv Går noen dager mellom hver gang jeg ser en såpass pen jente med slik rumpe. De fleste har ikke så pen rumpe. Men for all del, alle dere som har svart her er sikkert mye penere selv 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #31 Skrevet 20. desember 2011 Signeres, ikke hadde hun overleppe heller.... Øhm, dette her er bare tragisk Den jenta er penere enn 90% av KG-damene (ja, jeg har sett billedtrådene) og å sitte å rakke ned på utseendet hennes er bare tragisk. Når knapt gjennomsnittlige jenter får "ååå, du er sinnsykt pen" i billedtrådene her, men alle "utenfra" (være seg fotballfrua eller en ukjent modell) får pepper som det holder, sier det litt om brukerne
Gjesten Skrevet 20. desember 2011 #32 Skrevet 20. desember 2011 Men for all del, alle dere som har svart her er sikkert mye penere selv Hva har det med saken å gjøre? Hvor pen vi synes hun er, har da ingenting å gjøre med hvor pene vi selv er. 2
Joe Skrevet 20. desember 2011 #33 Skrevet 20. desember 2011 Hvor pen noen er, er jo veldig subjektivt. 1
slavinnen Skrevet 20. desember 2011 #35 Skrevet 20. desember 2011 Ser falske ut. Det første jeg legger merke til.
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #36 Skrevet 20. desember 2011 Pen jente. Pen kropp. Elendig posering i første bildet (HI). Hun så mye større ut enn det hun er på det bildet der hun står.
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. desember 2011 #37 Skrevet 20. desember 2011 Øhm, dette her er bare tragisk Den jenta er penere enn 90% av KG-damene (ja, jeg har sett billedtrådene) og å sitte å rakke ned på utseendet hennes er bare tragisk. Når knapt gjennomsnittlige jenter får "ååå, du er sinnsykt pen" i billedtrådene her, men alle "utenfra" (være seg fotballfrua eller en ukjent modell) får pepper som det holder, sier det litt om brukerne Du gjør jo det samme selv nå da. Du rakker ned på KG jentene. Alle har sine meninger om ting, la de for all del ha sine meninger.
danbanan Skrevet 20. desember 2011 #38 Skrevet 20. desember 2011 (endret) Hun hadde i hvertfall veldig fin rompe!! ..søren, nå ble jeg kåt! Kanskje jeg skal lage en "post bilde av rompa di i g streng" tråd, også? Men det blir vell ikke helt "politisk korrekt"? :gjeiper: Endret 20. desember 2011 av danbanan
Gjest Katten. Skrevet 20. desember 2011 #39 Skrevet 20. desember 2011 Det blir upolitisk korrekt om du fjerner "i g streng".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå