Gå til innhold

hva synes dere om dette bildet?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Synes ikke noe spesielt om det bildet, annet enn at jenta var helt midt på treet og at string er stygt.

• Liker 5
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Amatørmessig, uerfaren modell i rar og uflatterende stilling.

Det eneste som er strålende på det bildet er rumpa, ikke særlig tvil om at dette er det eneste fotografen har konsentrert seg om å få til å se bra ut :fnise:

• Liker 8
Skrevet

Svært så hekta du er på bilder :fnise:

Egentlig er du ganske pervers.

• Liker 1
Skrevet (endret)

av alle gode bilder som finnes "der ute", så drar du frem et så til de grader middelmådig foto. Nei, her var det lite som funket altså. Tommel ned fra meg..

btw; er det kanskje deg selv eller kjæresten din? har du tatt bildet?

Endret av tøydokka
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes jenta var veldig pen jeg, fint ansikt, fint smil, fin kropp :) Men den blå tangaen - den må forsvinne..

• Liker 2
Skrevet

Svært så hekta du er på bilder :fnise:

Egentlig er du ganske pervers.

Jeg vil vel ikke kalle Ts pervers men temmelig needy, med tanke på tråder og innlegg han har stått for i løpet av kvelden og natten.

Skrevet

Jeg vil vel ikke kalle Ts pervers men temmelig needy, med tanke på tråder og innlegg han har stått for i løpet av kvelden og natten.

Panikken hans da han trodde nakenbildet han sendet til damene lå på Face og i bildetråden her var litt moro... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hu var pen uten tvil, men "klærna" falt ikke helt i min smak. Totalinntrykket falt faktisk en del pga det. :snurt:

Skrevet

Jeg synes jenta var veldig pen jeg, fint ansikt, fint smil, fin kropp :) Men den blå tangaen - den må forsvinne..

Tangaen? Hva med den avklipte singletten som ligner på ei vaskefille?

Skrevet

Dårlig bilde.

Hvorfor ikke vise mer kropp? Ser mye heller mage, hofter og bryster enn rygg og siden. Pent ansikt og rumpe da, det skal hun ha.

Skrevet

Dårlige bilder, jenta var ok.

Skrevet

Amatørmessig, uerfaren modell i rar og uflatterende stilling.

Det eneste som er strålende på det bildet er rumpa, ikke særlig tvil om at dette er det eneste fotografen har konsentrert seg om å få til å se bra ut :fnise:

Signeres, ikke hadde hun overleppe heller....

Skrevet

Tangaen? Hva med den avklipte singletten som ligner på ei vaskefille?

Hva for noe blå tanga og singlet? Enten har jeg blitt både blind og fargeblind, eller så ser vi forskjellige bilder.

Skrevet

Utrolig fin kropp, hvis det er noen som kan gå i g-streng så er det hun. G-streng er fint hvis en har en så spretten og fast rumpe. Og hun var absolutt ikke gjennomsnittlig!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...