Gå til innhold

Snø?

Gjest Belle Gunnes

Snø?  

37 stemmer

1. 1. Liker du snø?

• Puddersnø FTW!
      14
    • Snø er OK
      14
    • Helst ikke snø
      7
    • Hater snø!
      7

Fremhevede innlegg

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Vi nordmenn er som regel litt over middels opptatt av været. Og nå snakker man om snø.

Så - liker du snø eller synes du vinteren er et helvete?

Videoannonse
Annonse
Gjest Levitate
Skrevet

Snøen er fin så lenge den ikke legger seg der jeg skal gå. Ha deg vekk dritt snø, bort fra min vei!

• Liker 1
Skrevet

Er fra kysten og vi har heldigvis lite sne i løpet av vinteren. :) nå bor jeg i fjorden og får mer snø. Er jo vakkert av og til, særlig mens det snør i tykke flak, men siden jeg bor i by og snøen blir brun og gul og grå raskere enn mann rekker å si forurensning, så er den i gunn mer til bry.

Skrevet

Elsker snø. Is og slaps, derimot...

• Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg liker snø

Jeg synes at det burde være snø på vinteren. Ikke ekstremt mye mellom 5 og 15 cm

Og snøen burde ligge fra slutten av November til begynelsen av Mars..

• Liker 2
Skrevet

Elsker snø. Is og slaps, derimot...

Helt enig! Gleder meg til det blir skiføre! :hoppendeglad:

Skrevet

Snø er greit hvis den blir liggende hvit og fast, men slik er det skjeldent her jeg bor. Jeg foretrekker derfor bar mark og hadde ikke blitt det spor lei meg om vi ikke fikk snø denne sesongen. Tvert i mot! :jepp:

Skrevet

Jeg elsker snø! For min del kunne det vært vinter hele året.

Skrevet

Snø er digg. Det er is som er den onde jævelen om vintern :snurt:

• Liker 2
Skrevet

Elsker snø.

Men dessverre så svinger temperaturene såpass mye at det ofte blir slaps og is. Det hater jeg.

Skrevet

SNØ er greit, ihvertfall på fjelltoppene og slik at det stopper like over bebyggelsen.

Sørpe, glattis, klumpete isete fortau som er umulig å gå på er IKKJE greit.

• Liker 1
Skrevet

Elsker snø, men hater når det bare er is på veien. SNØ kan det godt være på veien.

• Liker 1
Skrevet

Snø er greit, men isen er helt grusom, så derfor liker jeg ikke snøen heller. For når snøen kommer er jo ikke isen langt unna.

• Liker 1
Skrevet

Siden vi bor i Norge og ikke slipper unna vinteren, vil jeg heller ha snø enn regn f. eks. Så snø er helt greit.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er litt sånn både og når det kommer til snø og vinter. Jeg elsker vinteren, den er jo så vakker. Alt blir på en måte så mye mer koslig når det er vinter. MEN jeg hater å fryse! Det er det store minuset med snø og vinter:(

Kjempegøy å gå på ski, stå på snowboard osv, men den kulda ødelegger idyllen litt altså:P

*Men igjen, det må vær SNØ, ikke slaps(det er det verste)!!

Endret av challenger
Skrevet

Klarer meg fint uten snø, jeg. Klart det er fint om det kommer 5 cm nysnø som blir liggende og alt er fint og hvitt og alt det der.

Men sånn er det jo ikke i praksis.

Det ender med slaps, plutselige snøfall så man må måke skiveprolaps på seg og deretter is som gjør at man ser ut som man er 85 når man er ute og går - uavhengig av alder.

Så jeg tar gjerne vinter'n bar, jeg.

Skrevet

Elsker snø :D snowboard, snescooter og ski! Herlig!

Skrevet

jeg er av de som ikke er glad vinteren. skulle gjerne hatt grønt gress og 15 grader eller så, fra september til april, og sommertemperatur fra mai til august. ;) eller kanskje til og med sommer hele året. ;)

jeg hater å skrape is, jeg hater klabbene hestene får under beina (snø som fester seg under hoven = broddene når ikke ned, og har dermed ikke noen effekt lengre), jeg hater at folk blir like overrasket over glatte veier hvert år (og dermed kjører som om det skulle vært høst), og jeg hater å måke snø. :gjeiper:

det kunne vært snø tre dager i året. lille julaften, julaften, og til nøds nyttårsaften. ;)

Skrevet

Jeg hater snø og is. Elsket at det var bart og tørt i hovedstaden helt til midten av desember.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg er såpass glad i snø at jeg overser helvete med isglatte fortau i byen. Å ri inn i skogen med snødekte trær, er så flott. Og så er det sabla moro å leke seg i snøen med akebrett, snowboard, ski osv.

Så på vinteren er det bare å holde seg så mye vekk fra byens sentrum så mye som mulig og heller være der snøen ligger godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...