AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Jeg er 170 cm høy og har nylig gått ned fra 84 kg til 74 kg.. Jeg målte meg med målebånd i dag og jeg er 98 cm rundt hoftene, 76 cm rundt midjen og 102 rundt puppene.. Hvilken kroppsform er det jeg har da? Er jeg pære, eple, eller? Syns forresten dere det er mye å veie 74 når jeg er 170 cm høy? Jeg har satt idealvekten til 60 kg, er det bra nok? Vil nevne at jeg er litt smålubben.. Også sliter jeg med BH-størrelsen. Etter at jeg gikk ned i vekt, ble 85 rundt litt stort. Noen BH'er sitter som et skudd med 85, men noen er alt for løse. Jeg kan liksom dra den nesten 10 cm fra kroppen bak. Jeg har èn BH i størrelse 85C fra Cubus som sitter helt fantastisk, resten sitter nokså greit, men ikke bra nok.. Har prøvd 85B, men puppene mine velter ut på siden.. I 85C velter nippelene ut.. Jeg er 86 cm rundt når jeg måler rett under puppene, og jeg er 102 når jeg måler på det største partiet. Jeg har prøvd den der blyanttesten, og jeg har tydeligvis hengepupper. Trenger litt hjelp med BH-størrelsen her.. Det finnes ingen undertøysbutikker i nærheten, nærmeste er kanskje 3+ timer unna..
Ego Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Et greit utgangspunkt er å ta omkrets like under puppene og trekke fra 5 cm, dvs: 80 burde passe greit. Mulig du også kan gå ned til 75, det vil nok variere fra en modell til en annen. Med bh-guiden på Change sin hjemmeside får jeg strl 80E når jeg setter inn dine mål. Guiden stemmer godt for min egen del, så mulig den gjør det for deg også. Det er likevel viktig å prøve seg fram. Uansett virker det klart at du hittil har brukt for liten cup - ingenting skal velte ut!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå