AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Hei! Jeg hadde sopp for noen uker siden, og nå er det jammen kommet tilbake! Sist så brukte jeg Canesten, der første dagen så puttet jeg en tabelett i skjeden og resten av tiden en salve. Jeg har enda salve fra den kuren og lurte på om det kan behandles med bare salve, ikke tabelett?
Gjest gjest2 Skrevet 21. desember 2011 #2 Skrevet 21. desember 2011 Hei! Jeg hadde sopp for noen uker siden, og nå er det jammen kommet tilbake! Sist så brukte jeg Canesten, der første dagen så puttet jeg en tabelett i skjeden og resten av tiden en salve. Jeg har enda salve fra den kuren og lurte på om det kan behandles med bare salve, ikke tabelett? Hei Tror nok jeg ville tatt en tur til legen igjen. Jeg fant forresten noen råd om sopp i underlivet også. Kanskje noen der kan være til hjelp?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #3 Skrevet 21. desember 2011 Nei det holder ikke å bare smøre på utsiden, det er også sopp inne i skjeden. Var du flink og fortsatte kuren selvom symptomene var borte? Hvis ikke kan der være derfor du har fått det igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå