Gå til innhold

Utstoppede sommerfugler på soverommet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sorry avsporingen, men husker en gang jeg sovnet i en fremmed seng etter å ha fått litt for mye å drikke. Når jeg våknet neste morgen hang det en utstoppet elg over meg. Fy flate trodde jeg skulle stryke med!!

Utstoppede dyr har ikke noe å gjøre på et soverom mener jeg. Enten om det er en sommerfugl eller elg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke heller skaffe deg noen fine bilder? Døde dyr ville jeg ikke likt å møte på en gutts soverom i alle fall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN!

Jeg lurer på om folk syntes dette (bonsai kittens=katter på glass som fores med en sonde) er mer ekkelt og brutalt enn gåser/ender som tvangsfores ved hjelp av en trakt slik at leveren blir sykelig stor for å å produsere en spesiell gåselever som er delikatesse? Fuglene blir også sperret inne i så trange bur at de kanpt kan røre på seg.

Dette høres vel ikke rent lite ut som bonsai kittens i bunn og grunn og foregår helt lovlig.

Jeg har hørt mange reagere på bonsai kittens, men ikke særlig mange reagere på produksjonen av gåse/andelever.

Forøvrig, er vel bonsai-kitten bare tull uansett, mens leverproduksjonen foregår i beste velgående.

Bare er par tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg lurer på om folk syntes dette (bonsai kittens=katter på glass som fores med en sonde) er mer ekkelt og brutalt enn gåser/ender som tvangsfores ved hjelp av en trakt slik at leveren blir sykelig stor for å å produsere en spesiell gåselever som er delikatesse? Fuglene blir også sperret inne i så trange bur at de kanpt kan røre på seg.

Dette høres vel ikke rent lite ut som bonsai kittens i bunn og grunn og foregår helt lovlig.

Jeg har hørt mange reagere på bonsai kittens, men ikke særlig mange reagere på produksjonen av gåse/andelever.

Forøvrig, er vel bonsai-kitten bare tull uansett, mens leverproduksjonen foregår i beste velgående.

Bare er par tanker.

Jeg visste ikke om noen av delene og jeg syns begge deler er like jævelig. Hvorfor skal bonsai-kitten være annerledes enn gåsa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om folk syntes dette (bonsai kittens=katter på glass som fores med en sonde) er mer ekkelt og brutalt enn gåser/ender som tvangsfores ved hjelp av en trakt slik at leveren blir sykelig stor for å å produsere en spesiell gåselever som er delikatesse? Fuglene blir også sperret inne i så trange bur at de kanpt kan røre på seg.

Dette høres vel ikke rent lite ut som bonsai kittens i bunn og grunn og foregår helt lovlig.

Jeg har hørt mange reagere på bonsai kittens, men ikke særlig mange reagere på produksjonen av gåse/andelever.

Forøvrig, er vel bonsai-kitten bare tull uansett, mens leverproduksjonen foregår i beste velgående.

Bare er par tanker.

Ja jeg er enig, det er helt jævlig alt sånt, uansett hvilket dyr det er.

Katt har jeg aldri hørt om før nå, så det var vel et regelrett sjokk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lest litt på nettet nå og det er visst bare en spøk? oO

Bonsai-kitten er bare spøk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg synes slik pynt er kjempe fint, synes ikke det er det minste ekkelt, eller groterskt, femi eller nerdete i det hele tatt. For meg så hadde det vekket min interesse mye mer om noen jeg var inntresert i hadde hatt noe slikt fremfor vanlig pynt..

Jeg er helt enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kroken på døra for meg om en mann hadde hatt utstoppa sommerfugler eller andre dyr på veggen. Makan til groteskhet og mangel på respekt for liv om de ble drept bare for å bli utstoppet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar heller en vegg med sommerfugler fremfor en jerv på grein,

sommerfuglene sovner jo bare inn.

Jeg tar heller enn vegg helt fritt for utstoppede dyr eller insekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis gutten jeg likte hadde hatt det på rommet sitt, så hadde jo ikke det endret mitt syn på han. Men jeg hadde sikkert syntes det hadde vært litt ekkelt med døde insekter. Selv om jeg synes døden er spennende. Så det ender opp med; jeg hadde ikke brydd meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får jeg igjen for å snakke om ting jeg egentlig ikke har peiling på ja. Jeg.. hva heter det? Legger meg flat? Ja. Ca det. Jeg har bare lest om det, og forsto det som at dette var utbredt i Japan.

Tar det som en lærepenge på å sjekke at kilder er seriøse, og priser meg lykkelig over at det ikke eksisterer!

Og mine unnskyldninger til alle som fikk problemer med nattesøvnen pga mine påstander her.

Legger meg paddeflat faktisk. Men er mer letta enn flau. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer lyst på noen bilder etter å ha skumlest alt dette. Men poenget med utstoppede sommerfugler, eller oppstiftede sommerfugler, er mest at det er pene farger på de, og at de gir assosiasjoner til syden og slikt. Men jeg er enig, egentlig i at det er småekkelt.

Hva er det med bonzaikittens, er kattene bedøvd, også stappet i en flaske. De kan vel ikke være der så lenge, da de ikke kan gå på do?

Synes synd på kattene alikevel, da de er så søte når de sitter og spiser mat fra matskåla si, og når de begynner å purre når de er fornøyd. De er kresne når de går på do også, når de graver litt i sanda for å sette seg, hihi. kattedo

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at det er både femi, nerdete og sært. Finne noe annet å "pynte" soverommet ditt med. Mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er både femi, nerdete og sært. Finne noe annet å "pynte" soverommet ditt med. Mann.

Kanskje jeg blir femi av å skrive på kvinneguiden.

Mannestæsj må vel være dyre høyttalere, flotte møbler, ganske så forseg-gjort innredning, og en eksotisk palme med tagger, og en blomst som blomstrer en dag i året. Samt noe trenings-utstyr. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer lyst på noen bilder etter å ha skumlest alt dette. Men poenget med utstoppede sommerfugler, eller oppstiftede sommerfugler, er mest at det er pene farger på de, og at de gir assosiasjoner til syden og slikt. Men jeg er enig, egentlig i at det er småekkelt.

Hva er det med bonzaikittens, er kattene bedøvd, også stappet i en flaske. De kan vel ikke være der så lenge, da de ikke kan gå på do?

Synes synd på kattene alikevel, da de er så søte når de sitter og spiser mat fra matskåla si, og når de begynner å purre når de er fornøyd. De er kresne når de går på do også, når de graver litt i sanda for å sette seg, hihi. kattedo

ts

Bonzaikittens er som sagt bare spøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...