Gå til innhold

Utstoppede sommerfugler på soverommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva dere synes om å ha en ramme med sommerfugler i på soferommet. Det er en ramme med dobbelt glass, og sommerfuglene er utbrettet med vingene, med farger.

Jeg spør mest fordi jeg er gutt, noen og tyve, og singel. og lurer på om det virker femi, eller mest fint, og at det verken er femi eller det ene eller andre, men bare pynt som gjør at det ser penere ut på soverommet.

Det er så kjipt med bare slike kjedlige møbler og vanlige ting, når det er vinter og høst, og det hadde også vært digg med et akvarium, men det krever stell, så det er litt derfor jeg lurer på utstoppede sommerfugler :)

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg lurer på hva dere synes om å ha en ramme med sommerfugler i på soferommet. Det er en ramme med dobbelt glass, og sommerfuglene er utbrettet med vingene, med farger.

Jeg spør mest fordi jeg er gutt, noen og tyve, og singel. og lurer på om det virker femi, eller mest fint, og at det verken er femi eller det ene eller andre, men bare pynt som gjør at det ser penere ut på soverommet.

Det er så kjipt med bare slike kjedlige møbler og vanlige ting, når det er vinter og høst, og det hadde også vært digg med et akvarium, men det krever stell, så det er litt derfor jeg lurer på utstoppede sommerfugler :)

Syns ikke det virker femi. Syns det virker nerdete. Og så syns jeg synd på sommerfuglene.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke jeg hadde hatt noen særlig reaksjon i det hele tatt. Har sett flere slike tavler med sommerfugler på, kanskje ikke så mye de siste årene, men nok til at jeg ikke synes det er uvanlig.

Skrevet

Huff, jeg liker ikke tanken i det hele tatt. Stakkars sommerfugler.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er oe uhyggelig ved det å bruke døde ting til pynt. For all del, jeg er ikke superveganer eller noe i den dur, men pynt synes jeg ikke det er.

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Minner meg om en lærer jeg hadde! Han stopper ut sommerfugler og rammer inn noen av de og sånt.

Jeg synes det høres litt fint ut, men det hadde vært mye finere med et bilde av sommerfugler.

Skrevet

Minner meg om en lærer jeg hadde! Han stopper ut sommerfugler og rammer inn noen av de og sånt.

Jeg synes det høres litt fint ut, men det hadde vært mye finere med et bilde av sommerfugler.

Ja, det var et bra tips. Bilder istedet for utstoppede sommerfugler :)

Får meg til å tenke på at jeg kan ha bilder av forskjellige stemnings-skapende motiver som sommerfugler, enger, sjøen osv.

• Liker 1
Skrevet

Får meg til å tenke på at jeg kan ha bilder av forskjellige stemnings-skapende motiver som sommerfugler, enger, sjøen osv.

ts

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ja mye bedre. Syns utstoppede dyr er grotesk pynt.

• Liker 2
Skrevet

Heng opp et puslespill :) De kan ofte være flotte

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du kan få en ide her.

Skrevet

Jeg synes slike preparater kan være fine, og hadde ikke reagert negativt om noen hadde sommerfugler eller andre insekter som pynt. Men så er jeg ganske nerdete når det gjelder slikt (er realfagsutdannet med noen studiepoeng i entomologi). På den annen side er kanskje plansjer enda en del finere? Du får sikkert kjøpt noen opptrykk på ebay, allposters o.l.

"

Må bare nevne at sommerfuglene ikke er utstoppet, de er "bare" satt på nål og tørket. Døde er de riktignok lell.

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker sommerfugler. Og jeg har noen sånne bilder i stuen :sjenert:

Og dessuten dere som synes synd i sommerfuglene: Det er faktisk bedre å ta vare på dem på denne måten, de blir tygd i stykker av rovdyr som fugler UANSETT.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker sommerfugler. Og jeg har noen sånne bilder i stuen :sjenert:

Og dessuten dere som synes synd i sommerfuglene: Det er faktisk bedre å ta vare på dem på denne måten, de blir tygd i stykker av rovdyr som fugler UANSETT.

Ehm... Rettelse på "noen" Jeg har 12 bilder av til sammen 32 sommerfugler og 1 skorpion...... Og ja, jeg har stoppet ut selv, men de er foreløpig ikke kommet i ramme :)

Og så må jeg legge til at jeg avler dem vår/sommer-perioden.

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg synes ikke nødvendigvis det er synd på sommerfuglene, jeg synes bare det er creepy med døde ting til pynt. Hadde en huseier som hadde en utstoppet fugl i entreen som jeg måtte gå forbi, og det var så ufattelig ekkelt.

Skrevet

Hmm en genial julegave til en kamerat som har fobi mot DØDE insekter? :skratte:

Skrevet

Hmm en genial julegave til en kamerat som har fobi mot DØDE insekter? :skratte:

Visst jeg var ham ville jeg heller vært redd for de LEVENDE.

Skrevet

Visst jeg var ham ville jeg heller vært redd for de LEVENDE.

Er det som er morsomt, for han har ingen problemer med levende. Men med en gang de dør så... Ja... :skratte:

Skrevet

Er det som er morsomt, for han har ingen problemer med levende. Men med en gang de dør så... Ja... :skratte:

Det er rar fyr det :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...