Gå til innhold

Hektet på

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får sånne periode-matlyster.

En stund spiste jeg pitabrød med kylling, fiskekaker etc HVER dag i sikkert 1 mnd. Nå har jeg spist pasta carbonara i sikkert 2 mnd, og jeg blir ikke lei. Hjemmelaget alt altså.

Men er dette sunt overhodet?? Jeg har ikke lyst på annet, jo skiver til frokost men..

Flere som er "periode"-spisere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Nei, det er ikke sunt å spise så ensidig over lange perioder.

Jeg er litt slik selv. Hadde en periode der jeg kjøpte brownies på bakeriet hver eneste dag. Så hadde jeg en periode der jeg lagde meg toast hele tiden. Er enig med deg i at pasta carbonara er sinnssykt godt, jeg kunne ha spist det daglig.

Skrevet

Sier vel seg selv at et variert kosthold er sunnere ;)

Skrevet

Jeg er for tiden hektet på Dots pepperkaker med sjokoladefyll, av alle ting. Men jeg spiser selvsagt ikke bare det, da. Og jeg begrenser meg i forhold til kjeksene også, selv om det er hardt. :fnise:

Skrevet

Jeg har det samme problemet! Finner alltid en ting jeg er hektet på. Så spiser jeg det til jeg er så lei av det at jeg blir kvalm når jeg kjenner lukta av det og deretter finner jeg en ny rett. Nå er det potetmos med pommes fritt krydder jeg spiser :)

Skrevet

Jeg spiste pasta carbonara over en periode for litt over 2 år siden. Var helt hekta, syntes det var så godt! Men for å si det sånn så takler jeg enda ikke tanken på det nå, selv etter 2år.. Blir dårlig av å se det, lukte det.

Så bare råder deg, ikke spis det for mye! En dag blir du drittlei:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...